اجرا 95 درصد از مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونای در استان اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از اجرایی شدن نزدیک به ۹۵ درصد از مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹ 23 June 2020

حجت‌الله غلامی گفت: ۳۷ نشست ستاد مقابله با کرونا تاکنون در استان برگزار شده که در مجموع ۴۲۵ مصوبه داشته و همه مصوبه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی آن به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: در ۱۵ روز گذشته میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضعیف شده و به نزدیک ۶۰ در صد رسیده است که بطور قطع وضعیت خوبی برای استان نیست و همه مردم باید مسائل بهداشتی را بطورکامل رعایت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اضافه کرد: در نشست ستاد استانی کرونا قرار شد همه اصناف، واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی از سوی کارشناسان بهداشت و درمان و بازرسان ویژه استانداری بازرسی شوند.

وی تصریح کرد: برای آن که گرفتار کرونا نشویم، درخواست ستاد از ‌مردم و دستگاه‌های اجرایی این است که رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را در جمع‌های چند نفره مورد توجه ویژه قرار دهند.

غلامی اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون نزدیک به ۹۰۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و صنعتی استان انجام که در ۳۰ هزار مورد به صدور اخطار منجر شده است و ۴۰ هزار واحد نیز اخطار کتبی گرفته‌اند.

غلامی تاکید کرد: شدت بازرسی‌ها در همه شهرهای استان بویژه کاشان، آران و بیدگل، نجف‌آباد، شهرضا و سایر نقاطی که وضعیت حاد دارند، بصورت ویژه ادامه پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار