انفجار و ریزش آوار ساختمان مسکونی در محله کمیل ۲ مصدوم داشت

کد خبر: ۸۴۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ 09 May 2020
انفجار و ریزش آوار ساختمان مسکونی در تهران ۲ مصدوم داشت

تهران- حادثه انفجار شدید و ریزش آوار یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی در محله کمیل (جنوب غرب پایتخت) منجر به مصدومیت شدید ۲ مرد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۲:۴۷ بامداد امروز حادثه انفجار ساختمان مسکونی در محله کمیل به سامانه ۱۲۵ اعلام که بلافاصله ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

«سید جلال ملکی» افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد در طبقه آخر یک ساختمان چهار طبقه انفجار شدیدی رخ داده  و شدت انفجار به حدی بود که تمام دیوارهای ساختمان تخریب و همچنین دیوار بین این ساختمان و ساختمان مجاور نیز تخریب شده بود.

وی با بیان اینکه همچنین شدت انفجار موجب شد که شیشه های چندین ساختمان مجاور نیز شکسته شود گفت: سه خودرو سواری که در مجاورت این ساختمان پارک بودند بدلیل ریزش آوار دچار خسارت شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: در اثر این حادثه ۲ مرد دچار مصدومیت شدید شدند و همچنین ۷ نفر از ساکنان نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه هیچگونه شعله وری نداشت اما به جهت شدت انفجار ساکنان ساختمان های مجاور وحشت کرده و به خیابان آمده بودند.

ملکی گفت:علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار