نمایشگاه دفاع مقدس در شهر اندیشه برپا شد

گروه استان‌ها- نمایشگاه دفاع مقدس با محوریت ایثار و مقاومت به همت شهرداری اندیشه افتتاح و بر روی علاقه‌مندان گشوده شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸ 24 September 2024

به گزارش «تابناک» از شهریار، با تلاش شهرداری اندیشه و سپاه ناحیه مقاومت امام هادی (ع ) به مناسبت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره و جانفشانی های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی نمایشگاه دفاع مقدس در شهر اندیشه با حضور خانواده معظم شهدا ،  فرماندار شهرستان شهریار ، فرمانده سپاه حضرت امام هادی (ع) شهر اندیشه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه و آحاد مختلف مردم به روی مردم گشوده شد

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) در آیین افتتاح این نمایشگاه ضمن تقدیر از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اندیشه و دیگر ادارات و نهادها و دستگاه‌ها در برپایی این نمایشگاه گفت: ما باید برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند نگذاریم پیشکسوتان شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده شوند لذا این مهم مستلزم کار فرهنگی و عملیات فرهنگی می‌باشد که یکی از آنها نمایشگاه‌های دفاع مقدس است .

در ادامه فرماندار شهرستان شهریار نیز در این مراسم اظهار داشت: مهم‌ترین پیام هفته دفاع مقدس تفکر بسیجی است که رزمندگان ما در جبهه به بهترین شکل آن را به ما آموختند و رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های بی‌نظیری را بر جای گذاشتند.

علیرضا فاتحی نژاد افزود: هر جا رزمندگان جمهوری اسلامی ایران به سختی رسیدند حاضر بودند جان خود را برای راه گشایی دیگران و رسیدن به هدف اصلی فدا نمایند و این به معنای تفکر و روش بسیجی است.

وی تصریح کرد: یکی از جلوه‌های دفاع مقدس امید و ایمان است که رهبر معظم انقلاب به بهترین شکل آن را تبیین و رهنمودهای لازم را در خصوص آن ارائه دادند تا انشاالله در سایه ایمان امید بتوانیم کشورمان را بیش از پیش متعالی‌تر کنیم.

گفتنی است؛ از دیگر برنامه‌های مراسم اجرای سرود توسط گروه سرود محمد رسول الله و اجرای شعر حماسی شاعر اهل بیت فرهنگیان و  مداحی در مدح اهل بیت عصمت و طهارت بود ، همچنین غرفه‌هایی نیز با موضوعات فرهنگی، اجتماعی،کودک ، رزمی و نظامی برای علاقمندان برپا شده بود و در پایان نیز فیلم تنگه ابو غریب به نمایش درآمد.

شایان ذکر است بازدید از این نمایشگاه تا ششم مهرماه هر روز از ساعت ۱۶ لغایت ۲۳ برای عموم آزاد است و شهروندان شهر اندیشه می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار