با حضور همرزمانش

کتاب سردار شهید امیرحسین ندیری رونمایی شد

تابناک: شهید زین الدین به شهید ندیری علاقه عجیبی داشت چون این شهید کار ستادی و هم عملیاتی را خوب می دانست به همین خاطر خبر شهادتش برای شهید زین الدین بسیار سخت بود
کد خبر: ۸۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 25 August 2015

به گزارش تابناک مرکزی کتاب سلحشوری های شهید امیر حسین ندیری با حضور میرگلوبیات نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس ، مسئولین شهرستانی و همرزمانش از لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) طی مراسمی رونمایی شد.

شهيد  نديری در سال 1338 در روستای محمودآباد ساوه ، در يك خانواده مذهبی ، چشم به جهان گشود. در دوران كودكی ، موفق به ديدار جمال نورانی حضرت امام (ره ) شد.

دوران تحصيلات ابتدايی، خود را در همان روستا ادامه داد و تحصيلات مقاطع راهنمايی و دبيرستان را در ساوه به پايان برد و در سال 1354 موفق به اخذ ديپلم رياضی شد.

پس از تحصيلات،‌ مدت دو سال در يكی از شركتها مشغول به كار شد و پس از آن به خدمت سربازی رفت ؛ با شروع جريانات انقلاب ، فرمان امام (ره) را لبيك گفت و خدمت سربازی در دستگاه طاغوت را ترك کرد. انقلاب اسلامی پيروز شد اما دشمنان دست از سر مردم ايران برنداشتند.

شيپور جنگ كه نواخته شد به خيل مدافعان حريم عشق و ولايت پيوست ؛ ابتدا به صورت بسيجی در منطقه غرب كشور و بعد از آن در كسوت سپاهيان اسلام در مناطق مختلف جنوب به مبارزه با دشمن متجاوز پرداخت.

با لياقت و كاردانی كه از خود نشان داد به مسئوليت های مختلفی از جمله " فرماندهي اطلاعات و عمليات لشكر " برگزيده شد.

 محمود پاک نژاد یکی از مسئولان اطلاعات و عملیات لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) در این مراسم گفت: شهید زین الدین به شهید ندیری علاقه عجیبی داشت چون این شهید کار ستادی و هم عملیاتی را خوب می دانست به همین خاطر خبر شهادتش برای شهید زین الدین بسیار سخت بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
سلام وعرض خسته نباشید خدمت پرسنل زحمت کش تابناک چه مشکلی واسه خبر مدیر عامل ایرارلکو پیش اومده ککه باز نمیشه نکنه خدایی نکرده به زور متوسل شدن
مدیر پایگاه سلام. مشکلی وجود ندارد. خبر باز می شود
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
سلام از کارخونه نمیتونیم ببینیم خبر رو
مدیر پایگاه سلام کارخانه رو اطلاع ندارم . ولی چک کردم درست بود
زارع زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
روح شهید ندری وتمام شهدای لشکر 17 شاد باد یک عکس هم همراه خبر ازاین شهید والا مقام میکذاشتید خوب بود امروز داشتم ماموریت شناسایی ایشان در نبرد محرم رامینوشتم
مدیر پایگاه سلام حق با شماست. اگر عکسی دارید برای ما ارسال کنید
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار