مددجویان کهگیلویه و بویراحمد ۲۶۱ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

کد خبر: ۸۲۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 01 March 2020
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت : سه هزار و ۵۰۸ فقره تسهیلات پرداختی از این تعداد مربوط به بخش کارگشایی و ۵۳۷ فقره نیز مربوط به بخش خودکفایی بوده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد قباد مبشری افزود : این میزان تسهیلات از محل منابع صندوق قرض‌ الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.
وی افزود: تسهیلات پرداختی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در این مدت در قالب چهار هزار و ۴۵ فقره بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سه هزار و ۵۰۸ فقره تسهیلات پرداختی از این تعداد مربوط به بخش کارگشایی و ۵۳۷ فقره نیز مربوط به بخش خودکفایی بوده است.
مبشری عنوان کرد: میزان تسهیلات پرداختی بخش کارگشایی ۱۶۷ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال و بخش خودکفایی نیز ۹۳ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال بوده است.
وی ابراز داشت: ترویج روزافزون سنت قرض ‌الحسنه یکی از راهبردهای اساسی و اهداف مهم تأسیس و راه اندازی صندوق امداد ولایت در کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.
مبشری گفت: تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت به‌ منظور توانمندسازی و تأمین هزینه‌ های ضروری مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌ های تحصیل، درمان، مسکن، معیشت و ازدواج و بر اساس اولویت‌ بندی نوع نیاز آنان پرداخت می‌ شود.
وی اظهار داشت: دعوت می شود که نیکوکاران و مردم کهگیلویه و بویراحمد با افتتاح حساب و سرمایه ‌گذاری در صندوق قرض ‌الحسنه امداد ولایت این استان در رفع مشکلات مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان سهیم باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار