آیت الله مجتهد شبستری :

امیدواریم با همدلی مردم وضع مالی دولت بهبود یابد

به گزارش تابناک تبریز، آیت الله شبستری در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی که در مزار شهدای وادی رحمت برگزار شد، با تاکید بر زنده بودن شهدا و آثار وجودی آنها ماندگار و جاودانه است، تاکید کرد: خون شهدا موجب تثبیت نظام جمهوری اسلامی شده است.
کد خبر: ۸۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 24 August 2015

امام جمعه تبریز گفت: باید نسل جوان در صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی بکوشد و بداند که این انقلاب مفت و ارزان حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه دشمنان می خواستند با ترور مسوولان کشور فاتحه نظام را بخوانند که ناکام ماندند، گفت: دشمنان هر چقدر مسوولان ما را ترور کردند، مردم آگاه تر شدند و آگاهی مردم ثمره ارزشمند این شهادت ها بود.

وی با تاکید بر اینکه نسل جوان باید بداند که این انقلاب مفت و ارزان حاصل نشده است، تصریح کرد: باید نسل جوان در حفظ و صیانت از آرمان های نظام کوشا باشد.

آیت الله شبستری گفت: مسوولیتی که به هر مسوول محول می شود، همانند امانتی است از سوی نظام و ملت، مسوولان نباید خیانت در امانت کنند.نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمنان و استکبار جهانی می خواستند فاتحه این کشور را بخوانند و رشادت های شهیدان باعث حفظ این کشور شد و دسیسه دشمنان را خنثی کرد، خاطرنشان کرد: باید از این شهادت ها درس بگیریم و امروز با آغاز هفته دولت، مسوولان با شهدای اسلام و کشور میثاق ببندند که راه آنها را ادامه خواهند داد و از آرمان های این نظام در برابر دشمنان صیانت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار