برگزاری سومین المپیاد اورژانس استان در بهمئی + تصاویر

سومین المپیاد فرهنگی ، ورزشی کارکنان اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بهمئی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۱۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 30 January 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : سومین المپیاد فرهنگی ، ورزشی کارکنان اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بهمئی در حال برگزاری است.
محسن جلیل افزود : این مسابقات به صورت دوره ای هر سال در یکی از شهرستان های استان و با حضور تیم های اورژانس در رشته های مختلف ورزشی برگزار می شود.
سرپرست معاونت منابع و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد هم در مراسم افتتاحیه گفت :با توجه به شرایط کاری که بسیار مهم و استرس زا است ، برگزاری المپیاد های ورزشی که همراه با ایجاد شرایط خاص تفریح و ورزش است یکی از موثرترین اقدامات در جهت افزایش روحیه پرسنل و بالابردن راندمان کار ان ها است.
جلال پورانفرد افزود : صمیمیت و بالابردن روحیه با انجام فعالیت های شاد و پر تحرک ورزشی از جمله اهداف اصلی برگزاری این مسابقات است که امیدواریم به صددرصد اهداف برسیم.
پورانفرد ادامه داد : در برگزاری المپیاد سوم شهرستان بهمئی انتخاب شد که چند دلیل بسیار مهم در این انتخاب وجود داشت.
وی افزود : شهرستان بهمئی از امکانات خوب در زمینه زیرساخت های ورزشی داشت که برگزاری مسابقات را به خوبی میزبانی می کرد. ضمن اینکه وضعیت آب و هوایی در این وقت سال بهترین شرایط برای برگزاری مسابقات را مهیا می کند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار