خمین

شهرداری خمین رتبه برتر حوزه پژوهش استان مرکزی را کسب کرد

شهردار خمین گفت: این نهاد در ششمین جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری مدیریت شهری و روستایی استان مرکزی موفق به کسب رتبه اول شد
کد خبر: ۸۰۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ 25 December 2019

شهرداری خمین رتبه برتر حوزه پژوهش استان مرکزی را کسب کرد

 

ابوالفضل مرتضییان اظهار داشت: شهرداری خمین موفق شد در این جشنواره امتیاز عالی را در شاخص‌های نظام مدیریت دانش، تولید محتوا، گزارش‌های آماری سالیانه، تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی، اجرایی شدن نتایج طرح‌های عمرانی و برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی کسب کند.
وی ادامه داد: مدیریت شهری زادگاه امام راحل با تغییر بنیادین در عملکرد شهرداری و توجه ویژه به بخش فرهنگی و اجتماعی توانسته است رضایت عمومی شهروندان را کسب کند.
شهردار خمین افزود: تغییر نماد‌های میادین شهری و فراخوان برای طراحی آن‌هاا، ساخت نماد‌هایی همزمان با مناسبت‌های مذهبی و ملی نظیر شب یلدا و اعیاد، برگزاری جشنواره، جشن‌های مردمی همزمان با اعیاد مذهبی و صبح و نشاط در محله‌های کمتر برخودار و برگزاری ورزش بانوان با هدف افزایش سلامت بانوان و همراه با پخت آش سنتی خمین با حضور گسترده مردم از جمله اقدامات شهرداری این شهر است.
مرتضییان گفت: کارگاه آموزشی خبرنویسی امسال به‌منظور افزایش توانمندی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی از سوی روابط عمومی شهرداری خمین برگزار شد.
وی تصریح کرد: تبلیغات محیطی با هدف افزایش حقوق شهروندی و با موضوع حقوق شهروندی در مسیر‌های پرتردد خمین نصب شده و تابلو‌های ورودی شهر ساماندهی و تعویض شده است.
شهردار خمین، ساخت نماهنگ با موضوع حقوق شهروندی، ساخت و ساز‌های غیرمجاز، تفکیک پسماند از مبدا و معرفی جاذبه‌های گردشگری خمین را از دیگر اقدامات فرهنگی و اجتماعی شهرداری بیان کرد.

خمین زادگاه امام راحل واقع در نوار جنوبی استان مرکزی است که  ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار