اعتراض شدید وکلا به پخش سریال تنهایی لیلا

کد خبر: ۷۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 18 August 2015

به گزارش "تابناک یزد"، جمعی از وکلای دادگستری با نگارش نامه‌ای به رییس سازمان صداو سیما اعتراض خود را نسبت به سریال «تنهایی لیلا» اعلام کردند. در بخشی از این نامه آمده است: متأسفانه در سریال تلویزیونی مورد اشاره که نمایش آن از سوم مردادماه سال جاری به کارگردانی آقای محمد حسین لطیفی از شبکه سه سیما آغاز شده است؛ آنچنان چهره وقیح و پلیدی از وکلای دادگستری به نمایش گذارده شده است که قضاوت افکار عمومی را به شدت در خصوص یکی از شریف ترین مشاغل و پاکدامن ترین اقشار جامعه که عهده دار امر دفاع و احقاق حقوق شهروندان هستند، به چالش کشیده است.

 جالب آنکه در حالی که در جریان این سریال، قاضی دادگستری و مأمور نیروی انتظامی بعنوان افرادی بسیار شریف و مصلح نمایش داده می شوند، وکیل دادگستری در تقابل با این دو چهره بسیار شریف، با چهره ای بسیار خبیث و وقیح به تصویر کشیده و چنین القاء می نماید که وکلای دادگستری نه تنها بالی از فرشته عدالت نیستند بلکه افرادی هستند که با ارتکاب جرم، سندسازی و اتهام پراکنی و... سعی در وارونه جلوه دادن واقع و قلب حقیقت و جلوگیری از تحقق عدالت دارند!

 لازم به تذکر و تنبه است که متأسفانه رویه سیمای جمهور اسلامی ایران در طول سنوات گذشته نیز بر همین مدار و منوال بوده و به صورتی مغرضانه در عمده سریال ها یا فیلم های تلویزیونی، وکلای دادگستری مستمرا با چهره ای منفی و وقیح نمایش داده می شوند!

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار