پنجمین جشنواره پیامک رضوی فردا به میزبانی چرام

کد خبر: ۷۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 18 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام گفت: جشنواره استانی پیامک رضوی فردا ۲۸ مردادماه به میزبانی شهرستان چرام برگزار می‌شود.

سید محمد تقوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز دهه کرامت، اظهار داشت: در جشنواره خوشنویسی رضوی که به میزبانی شهرستان باشت برگزار شد، مسلم پراهام استاد و دارای مدرک ممتاز خوشنویسی چرام مقام اول استانی را در جشنواره خوشنویسی سلسله الذهب کسب کرد.

وی عنوان کرد:هنرمندان چرام در رشته‌های تجسمی، پوسترسازی، خوشنویسی، شعر آئینی و شعر محلی در جشنواره‌های رضوی که از میلاد حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود، شرکت می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام اعلام کرد:جشنواره استانی پیامک رضوی به میزبانی شهر چرام در روز چهار شنبه 28مرداد فردا یرگزار می شود.

تقوی با اشاره به موضوعات جشنواره پیامک رضوی، خاطرنشان کرد: تک بیت‌ها، جملات ادبی با موضوع حال و هوای عرفانی بارگاه و صحن و سرای امام رضا(ع)، تمثیل‌ها، رویا پردازی و صور خیال است.

وی تصریح کرد: همچنین زندگی نامه، سفرنامه تاریخی امام رضا (ع) به ایران و سایر آرایه‌های ادبی در شعر و نثر و جملات کوتاه با الهام از روایات و آیات مرتبط با آن حضرت با ذکر منابع روایات از دیگر موضوعات جشنواره پیامک رضوی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار