هشدار جدی استاندار به دستگاه های خدمات رسان

کد خبر: ۷۸۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷ 17 September 2019
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه سال تحصیلی هیچ دستگاهی حق قطع انشعابات برق، گاز و آب مدارس استان را ندارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در نشست ظهر امروز شورای آموزش و پرورش بر اجرایی شدن مصوبات این شورا تأکید کرد و گفت: اداراتی که مصوبات شورای آموزش و پرورش را اجرا نکنند در این خصوص پاسخگو باشند، ضمن اینکه پیش‌نویس مصوبات در خود جلسات تهیه و به امضاء اعضای جلسه برسد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه انشعابات مدارس در آستانه سال تحصیلی قطع نشود، گفت: انشعابات آن دسته از مدارسی که قطع شده هم وصل شود، همچنین مدارس بدهکار دستگاه‌های خدمات‌رسان تا سه ماه مهلت دارند بدهی خود را تسویه و آن را تعیین تکلیف کنند.
وی با اشاره به اهمیت شورای آموزش و پرورش و بازگشایی به موقع مدارس گفت: در این زمینه بخشنامه‌ای از سوی وزیر کشور تهیه و به استان‌ها ابلاغ شده که به زودی در اختیار ادارات استان قرار می‌گیرند تا در بازگشایی مدارس با آموزش و پرورش همکاری کنند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مباحث ترافیکی، صلاحیت رانندگان و خودروی مدارس و شناسنامه‌دار شدن خودروها مد نظر قرار گیرد.
وی با بازدید سرزده روز گذشته از آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی خوب و تمهیدات مناسبی برای بازگشایی مدارس صورت گرفته است، ضمن اینکه لازم است از سوی شهرداری‌ها محیط‌های پیرامون مدارس زیباسازی و ایمن‌سازی شود.
کلانتری به تجمیع مدارس استان واکنش داد و افزود: با توجه به محرومیت استان به ویژه در روستاها موضوع تجمیع مدارس و کاهش کلاس‌های درس تبعات امنیتی و اجتماعی دارد و به وزارت آموزش و پرورش اعلام شود تا با توجه به نزدیک بودن انتخابات این موضوع به سال‌های بعد موکول شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار