معاون استاندار تهران

در تهران پروژه عمرانی جدیدی شروع نخواهد شد!

حسن کریمی معاون فنی و عمرانی استانداری تهران گفت: تا 3 سال آینده پروژه جدید عمرانی دراستان تهران شروع نخواهد شد و با توجه به اینکه پروژهای با پیشرفت فیزیکی 80 درصد به بالا رو به اتمام است از آغاز تكميل پروژه هاي 60 تا 70 درصدپيشرفت ازسال آينده خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴ 24 February 2015

حسن کریمی معاون عمرانی استاندار تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت پروژه های عمرانی استان تهران گفت: سال آینده پروژه های 60 تا 70 درصدی بر حسب اولویت بندی در گروه های  برنامه‌ریزی برای اختصاص بودجه و تکمیل قرار می گیرد. بر همین اساس ظرف 2 تا 3 سال آینده پروژه جدیدی در استان تهران نخواهیم داشت تا پروژه های گذشته تکمیل شود.

وی افزود: با بازدیدی که از مسکن مهر پرند توسط وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران انجام شد، تدابیر خوبی برای کاهش مشکلات مسکن مهر در این منطقه در بخشهای آموزشی،ب هداشتی و درمانی و سایر معضلات پیش روی پروژه های مسکن مهر در دستور کار قرار گرفت.

کریمی با اشاره به روند ساخت و تجهیز بیمارستان 96 تخت خوابی امام حسین (ع) شهر گلستان در بهارستان خاطرنشان کرد : این پروژه از سال 88 آغاز به کار کرده و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید نیز شتاب خوبی به خود گرفته و اکنون با پیشرفت 96 درصدی روبروست.

معاون استاندار تصریح کرد : مراحل ساخت و تجهیز این بیمارستان تا پایان خردادماه سال آتی به اتمام می رسد و با قول مساعد وزیر بهداشت و درمان نیز عملیات تجهیز آن بلافاصله پس از اتمام عملیات عمرانی آغاز خواهد شد و امیدوار هستیم که در پایان خردادماه یا ابتدای تیرماه 94، بیمارستان 96 تخت خوابی امام حسین (ع) با حضور مسئولین کشوری افتتاح شود.

وی ضمن اشاره به پروژه های عمرانی در استان تهران افزود: امسال پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد را در اولویت کاری خود قرار دادیم و در سال آینده نیز پروژه های با پیشرفت فیزیکی 60 تا 70 درصدی بر حسب اولویت بندی در برنامه‌ریزی تکمیل پروژه قرار خواهند گرفت. بر همین اساس ظرف 2 تا 3 سال آینده پروژه جدیدی در استان تهران نخواهیم داشت تا پروژه های گذشته تکمیل و افتتاح شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار