استاندارد

آمار قابل توجه زمین‌های بازی غیراستاندارد در استان مرکزی

مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: برمبنای ارزیابی‌های صورت گرفته، آمار زمین‌های بازی غیراستاندارد در استان بالا است و باید از سوی دستگاه‌های متولی اقدامی برای رفع این مساله صورت پذیرد.
کد خبر: ۷۴۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 29 May 2019

آمار قابل توجه زمین های بازی غیراستاندارد در استان مرکزی


مهناز جعفریان بیان کرد: از ابتدای سال ۹۸ طبق برنامه از پیش تعیین شده، اقدامات اداره کل استاندارد استان مرکزی در راستای هدایت و تسهیل فرآیند استاندارد سازی واحد‌های تولیدی در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه مشاوره‌های لازم را به واحد‌های تولیدی ارائه می‌دهیم.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان سال جاری، وضعیت تمام کالا‌های مصرفی ویژه این ماه مانند برخی اقلام خوراکی توسط اداره کل استاندارد، تحت نظارت و بازرسی قرار گرفته و این نظارت در ارتباط با بیش از یک هزار واحد صنفی تولید و عرضه کننده انجام شده است.

جعفریان در ارتباط با رصد وضعیت تجهیزات بازی شهربازی‌های استان از نظر دارا بودن استاندارد‌های لازم، بیان کرد: در این زمینه لیست تمامی تجهیزات بازی موجود احصا گردیده و با نظارت کامل، استانداردسازی انجام شده و نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی خاطر نشان کرد: طی بازه زمانی اسفندماه سال قبل تا پایان فروردین سال جاری نیز کار بررسی وضعیت زمین‌های بازی در پارک‌ها و فضا‌های سبز استان از لحاظ استاندارد‌ها انجام شده و باید گفت که موارد عدم انطباق با استاندارد در زمین‌های بازی در استان بالا است که در کارگروه مربوطه بررسی این مساله صورت پذیرفته و مقرر شده اقداماتی برای بهبود وضعیت این زمین‌های بازی و استانداردسازی آن‌ها انجام شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف اداره کل استاندارد، ناامن کردن فضا برای تولیدکنندگان غیرکیفی است و به ویژه در رابطه با محصولاتی که با سلامت و ایمنی جامعه سر و کار دارند، به هیچ عنوان اغماضی از سوی اداره استاندارد انجام نخواهد شد و تا به امروز نیز در استان مرکزی متخلفانی در این رابطه به دستگاه قضائی برای برخورد معرفی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار