پروژه جاده یزد طبس بعد از سال‌ها تعطیلی در حال تکمیل است

بخشدار خرانق گفت: پروژه جاده یزد طبس با پیگیری جدی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به طور جدی در حال تکمیل است.
کد خبر: ۷۴۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 06 May 2019

با اشاره به اینکه این پروژه جاده یزد طبس از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان یزد بوده است، گفت: متاسفانه این پروژه در مدت زمان مصوب خود به انجام نرسیده و طی سال‌های گذشته به کندی پیش رفته است.

وی افزود: ۱۲کیلومتر این محور که به روستای خرانق متصل است در حال حاضر با پیشرفت خوبی مراحل پایانی خود را طی نموده و ادامه‌ی این محور به سمت یزد در حال حاضر به طور جدی در حال انجام است.

عیدانی گفت: سال گذشته با پیگیری محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان درمجلس شورای اسلامی و تماس تلفنی با معاون وزیر راه، ضمن تسریع در عملیات موجود، مناقصه ادامه راه نیز برگزار شده و شرکت مزبور فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر کار زیرسازی، آسفالت و ساخت ابنیه به طور جدی دنبال می‌شود.

گفتنی است پرداخت نشدن بخشی از مطالبات این شرکت‌ها از سوی دولت بدلیل فقدان نقدینگی طی سال‌های گذشته بزرگترین چالش پیش روی این پروژه و همچنین مهمترین علت کندی آن، همین مسئله بوده است که انتظار می‌رود با توجه به نیاز مبرم این محور به دوبانده سازی این مشکل با حمایت و پیگیری مسئولان استان و شهرستان مرتفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار