رونق تولید،راه برون رفت از مشکلات اقتصادی

امام جمعه مهریز:کلیدواژه و راهبرد 'رونـق تولیـد' که از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تأکید قرار گرفته، راه اصلی و علاج واقعی برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۷۳۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ 15 April 2019

امام جمعه مهریز در دیدار مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان گفت:نامگذاری امسال به نام رونق تولید بیانگر توجه رهبر معظم انقلاب به مسائل اقتصادی است و توجه به رونق تولید استقلال اقتصادی را به دنبال دارد.
حجت الاسلام محی الدینی همچنین با تاکید بر اینکه تنها با حمایت از تولید و رونق تولید داخلی می توان در برابر توطئه ها و نقشه های دشمن ایستادگی کرد افزود : تحمیل جنگ اقتصادی بر علیه ایران از نقشه های دشمن است و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی کند.
وی ادامه داد: برای تحقق شعار امسال باید تولید خود را افزایش دهیم و به حمایت از کالای ایرانی متعهد باشیم.
عبدالرضا محی الدینی با اشاره به اینکه پیشگیری بهتر و کم هزینه تر از درمان است افزود: اگر از هرگونه ساخت و ساز در مسیر رودخانه ها جلوگیری شود وقوع حوادث و خسارت های مالی و جانی کاهش می یابد.
وی ادامه داد: طی سال های گذشته برخی افراد در شهر و مناطق روستایی و ییلاقی در حریم رودخانه که مسیر جاری شدن آب است نسبت به ساخت و سازهای غیر قانونی اقدام کرده اند.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: فرمانداری، بخشداری، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و مردم همه باید با همکاری هم نسبت به نظارت و رعایت مقررات در ساخت و سازها وظایف خود را انجام دهند.
فرماندار مهریز افزود:تمامی دستگاه هایی که در حوزه اقتصادی فعالیت می کنند باید تسهیلگری را اولویت کار خود قرار دهند .
زارع زاده افزود: تفیض اختیاراتی که به مدیران داده شده باید به نحو احسنت مورد استفاده قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار