رفع بافت‌های فرسوده در کرج مهم‌ترین اولویت است

کد خبر: ۷۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 02 August 2015
شهردار کرج بر رفع بافت‌های فرسوده در کلانشهر کرج تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی ترکاشوند ظهر امروز در حاشیه بازدید از بافت‌های فرسوده در این کلانشهر گفت: وجود این بافت‌ها در کرج به عنوان تهدید محسوب می‌شود، لذا باید تدابیر لازم برای رفع این بافت‌ها و ساماندهی آنها در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه در حوادث غیرمترقبه بیشترین تهدید در خصوص این‌گونه بافت‌ها است، افزود: اگر با چنین پدیده‌ای در کرج مواجه شویم بیشترین خسارات جانی و مالی مربوط به این بافت‌ها خواهد بود.
شهردار کرج تأکید کرد: باید فرهنگ‌سازی‌ در خصوص ساکنان این بافت‌ها صورت گیرد و با اختصاص منابع مالی هر چه سریع‌تر ساماندهی و بازسازی شود.

به گفته ترکاشوند، وجود این بافت‌ها علاوه بر تهدید در نازیبا کردن چهره شهر نیز موثر است و بی‌نظمی را وارد شهر می‌کند.
شهردار کرج خاطرنشان کرد: یکی از مناطقی که دارای بافت‌های فرسوده است منطقه اسلام‌آباد بوده که لازم است توجه ویژه و جدی به این منطقه داشته باشیم.
ترکاشوند ادامه داد: طی دو دهه گذشته اقدامات موثری برای رفع بافت‌های فرسوده در اسلام‌آباد انجام شده است، اما به دلیل گستردگی این بافت‌ها در این منطقه همچنان شاهد وجود آنها در اسلام‌آباد هستیم.
وی افزود: هم‌اکنون طرح ساماندهی حدود 4 هزار و 500 بنا در این منطقه در دست انجام است.

به گفته ترکاشوند، تاکنون بیش از 4 هزار و 200 پلاک خریداری و تخریب شده است و به طور قطع در آینده‌ای نزدیک شاهد تملک 300 خانه و مغازه باقیمانده نیز خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار