یاسوج نسبت به پایتخت های دیگرعقب است

کد خبر: ۶۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳ 29 July 2015

به گزارش تابناک کهکیلویه وبویراحمد به نقل از فارس شهردار یاسوج با بیان اینکه رساندن شهر یاسوج به شهری در حد و اندازه‌های یک مرکز استان آرمانی کاری بسیار سخت است و اعتبارات و همت بسیاری را می‌طلبد، اظهار کرد: باید بپذیریم که این شهر نسبت به بسیاری از مراکز استان‌ها زیرساخت‌ها و امکانات کمتری دارد.

محمدعلی جاوید توسعه و آبادانی شهر یاسوج را تنها وظیفه یک دستگاه مانند شهرداری ندانست و گفت: به همین منظور باید سایر دستگاه‌ها وارد میدان عمل شوند و شهرداری را در ایجاد زیرساخت‌ها یاری دهند.

وی افزود: هر دستگاهی برای رفاه حال مجموعه کارکنان خود و همچنین جامعه هدفی دارد باید سرمایه‌گذاری لازم را داشته باشد تا بتوانیم شهری با امکانات حداکثری برای مردم یاسوج و همه نقاط استان داشته باشیم زیرا این شهر به عنوان مرکز استان متعلق به همه مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

جاوید گفت: تلاش‌های زیادی برای توسعه و اجرای زیرساخت‌های جدید در شهر یاسوج کرده‌ایم و سعی ما بر این است که اماکن تخصصی برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر و با کیفیت‌تر ایجاد شود.

جاوید از ایجاد پارک بانوان، همکاری با بهزیستی برای ایجاد پارک معلولان، راه‌اندازی بازارچه‌های تخصصی همچون بازارچه ماهی و چندین اقدام دیگر را نام برد که شهر یاسوج برای خدمت به مردم استان و همچنین گردشگران و مسافران پرشمار به آن نیاز دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه پارک‌ها و فضاهای سبز شهر یاسوج باید گسترش پیدا کند، تصریح کرد: در آینده به‌دلیل کوتاه شدن مسیر مسافرت‌ها مردم از جنوب کشور در هر دو فصل زمستان و تابستان به این شهر خواهند آمد و به همین منظور برای پذیرایی هر چه بهتر از مسافران لازم است تا زیرساخت‌های خود را توسعه بیشتری دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار