امیدوارم گام محکمی برای کسب قهرمانی برداریم/ بازیکنان خارجی با کیفیتی جذب شده اند

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: ما برای رسیدن به جام قهرمانی، باید از ابتدای مسابقات تلاش کنیم و سعی می کنیم گام محکمی را برداریم.
کد خبر: ۶۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 24 July 2015

محمد ایران پوریان، کاپیتان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار سایت برنامه نود در خصوص وضعیت این تیم در اردوی تهران، گفت: اردوی خیلی خوبی را در تهران برپا کرده و تمرینات فشرده ای را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام داده ایم. دو بازی دوستانه جهت هماهنگی همه اعضای تیم، برگزار شده و یک بازی تدارکاتی دیگر نیز مقابل پیکان در پیش رو است.
وی ادامه داد: تیم همه شرایط لازم برای برگزاری اردو به بهترین شکل ممکن را داشته و استراحت خوبی نیز در میان برنامه ها داشته ایم.
ایران پوریان در خصوص مصدومیت جزئی که در اردو برایش پیش آمده بود، بیان کرد: این مصدومیت جزئی، گرفتگی در عضله دو قلوی پایم بود که خدا را شکر برطرف شده و به تمریناتم ادامه می دهم تا آماده شروع مسابقات لیگ برتر شویم.
کاپیتان سرخ پوشان تبریزی در خصوص کیفیت بازیکنان خارجی که در روز های اخیر به این تیم پیوسته اند، اظهار داشت: بازیکنان خارجی با کیفیتی به تیم جذب شده اند که امیدوارم در طول فصل به موفقیت تیمشان کمک کنند.
وی درخصوص اولین دیدار سرخ پوشان تبریزی در فصل پانزدهم لیگ برتر، گفت: قطعا همه بازی ها سخت بوده و شرایط خاص خود را دارند ولی ما باید تمام سعی و تلاشمان این باشد تا از ابتدای لیگ برتر، گام محکمی برای کسب جام قهرمانی برداریم. نفت تهران، تیم قدرتمندی است ولی ما برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.
محمد ایران پوریان در خصوص زمان بازگشت اعضای تیم فوتبال تراکتور سازی به تبریز، بیان کرد: فکر می کنم فردا به تبریز باز می گردیم تا تمرینات را در تبریز ادامه داده و برای حضور قدرتمند در لیگ برتر فصل پانزدهم آماده شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار