معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد:

سال گذشته ۵۰۷ دستگاه اتوبوس از یزد به مرز چذابه اعزام شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از اعزام ۵۰۷ دستگاه اتوبوس از یزد به مرز چذابه در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۶۳۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 04 August 2018

 محمد حاجی صفری، در جلسه هماهنگی تشکل‌های بخش خصوصی در بحث سفر اربعین با مدیرکل و نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین شناخته شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته ۲۱ هزار و ۱۱۳ مسافر در قالب ۵۰۷ دستگاه اتوبوس به مرز چذابه اعزام شد.

حاجی صفری عنوان کرد: نمایندگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در طول کل ایام در مرز حضور داشتند و به بحث راهنمایی و اعزام و بازگشت زائران از مرز چذابه به سمت استان یزد به خدمات رسانی پرداختند.

وی ادامه داد: سال گذشته همچنین دو دستگاه کانس خریداری شد که یک دستگاه برای اسکان کارکنان راهداری و یک دستگاه برای استراحت رانندگان آماده سازی شده بود.

حاجی صفری از ارائه خدمات در سایر بخش‌ها خبر داد و افزود: در محوطه پارکینگ همکاری ویژه ای در زمینه محصور کردن پارکینگ و نصب علائم و هدایت مسیر انجام شد.

وی همچنین از استقرار موکب بدرقه در پاسگاه یزد ـ شیراز خبر داد و خاطرنشان کرد: آخرین کنترل موارد ایمنی در این موکب‌ روی خودروها انجام می‌شود و در مسیر بازگشت نیز یک موکب به همین منظور در فراغه ابرکوه جانمایی شده است.

حاجی صفری با اشاره به اینکه تقریبا یک روز بعد از اربعین، همه موکب‌ها و خدمات سفر در کشور عراق، مرز دو کشور و کشور ایران جمع آوری می شود، افزود: بسیاری از زائران نیاز به خدمت رسانی در این ایام دارند که مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، چند روز بعد از سفر نیز در مرز مستقر است و به زائران خدمت رسانی می کند.

وی از استقرار سامانه ۳۰۰۱۴۳ خبر داد و یادآور شد: تیزر، بنر، پوستر، فیلم، بیلبورد و سایر اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی تهیه شده تا زائران به سمت انعقاد قراردادهای دربستی توسط کاروان‌ها با شرکت‌های حمل و نقل هدایت شوند تا در مسیر برگشت با مشکل مواجه نشوند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ادامه داد: برای امسال هم به زودی به استان خوزستان سفر خواهیم کرد و مقدمات سفر اربعین زائران یزدی را فراهم خواهیم کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار