معاون فرماندار کهگیلویه عنوان کرد؛

شروع طرح شوق رویش هلال احمر از 20تیر ماه

طرح شوق رویش هلال احمر از 20 تیر ماه در شهرستان کهگیلویه اجرا می شود.
کد خبر: ۶۲۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶ 21 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، معاون فرماندار کهگیلویه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با اشاره به آغاز فصل تابستان و اهمیت توجه به اوقات فراغت جوانان اظهار داشت: طرح شوق رویش هلال احمر از 20 تیر ماه در شهرستان اجرا می شود.

اسلام خسروی ابراز کرد: در این طرح برنامه‌های آموزشی طرح شامل آموزش‌های بشر دوستانه، اجتماعی، مذهبی، کلاس‌های امداد و نجات مقدماتی و تکمیلی، پیشگیری از اعتیاد، آشنایی با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر، آموزش‌های قرآنی، ورزشی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

خسروی با بیان اینکه یکی از دلایل رو آوردن به آسیب‌های اجتماعی بیکاری است عنوان کرد: با توجه به آسیب‌های اجتماعی که در سطح جامعه وجود دارد ضروری است برنامه مشخصی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان داشته باشیم.

وی افزود: باید از امکاناتی که در سطح شهرستان داریم به درستی استفاده کنیم و حداکثر بهره را ببریم.

خسروی تصریح کرد: در شهرستان کهگیلویه 9سالن مخصوص ورزش‌های رزمی و فوتسال ،2 چمن و استخر آماده ارائه خدمت برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان وجود دارد.

خسروی هم چنین از اجرای طرح تابستانی «شوق رویش» جهت غنی سازی اوقات فراغت ویژه اعضای جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: پایگاه‌های فرهنگی و آموزشی تابستانی جمعیت هلال احمر برپا می‌شود که این پایگاه‌ها شامل پایگاه دانشجویی، جمعیت هلال احمر، حوزه علمیه و روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار