رناسی مطرح کرد:

مالیات‌برارزش‌افزوده‌تیرخلاص‌به‌واحدهای‌صنعتی

رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی گفت: مالیات بر ارزش افزوده تیر خلاصی را به واحدهای صنعتی ما وارد کرده است، این مالیات باید هر سه ماه یکبار به صورت نقدی پرداخت شود در حالی که تولیدکنندگان کالاهای خود را به صورت مدت‌دار به فروش می‌رسانند.
کد خبر: ۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶ 16 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مصطفی رناسی با اشاره به برخی مشکلات صنایع استان اظهار کرد: نیاز است عنایت ویژه‌ای به صنایع اصفهان شود تا مشکلات آنها کاهش یابد.

وی ادامه داد: مالیات بر ارزش افزوده تیر خلاصی را به واحدهای صنعتی ما وارد کرده است، این مالیات باید هر سه ماه یکبار به صورت نقدی پرداخت شود در حالی که تولیدکنندگان کالاهای خود را به صورت مدت‌دار به فروش می‌رسانند.

رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان یادآور شد: در ارتباط با هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت سهم صنعت به صنعتگران باید بگویم متاسفانه مشکلات زیادی در این ارتباط برای واحدهای صنعتی ایجاد شد، شاهد افزایش هزینه‌های تولید بودیم اما در پرداخت سهم صنایع از منابع حاصل از هدفمندی یارانه‌ها کوتاهی شد.

وی اضافه کرد: مشکلاتی با سازمان تامین اجتماعی داریم، نیاز است این سازمان به معنای واقعی خصوصی شود تا شاهد رقابتی شدن فعالیت‌های این سازمان باشیم.

رناسی تاکید کرد: زمانی که لیست بیمه را ارسال می‌کنیم با انواع مشکلات روبi رو می‌شویم و همین موضوع سبب بروز مشکلات فراوانی برای تولید و صنعت در استان شده است.

وی با بیان این‌که بهبود روابط خارجی به بهتر شدن اوضاع صنعت و تولید کمک می‌کند، عنوان کرد: اگر روابط اقتصادی ما با سایر کشورها تقویت شود به طور قطع به بهبود اوضاع صنعت و تولید داخلی می‌انجامد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار