رئیس دادگستری نطنز خبر داد

انجام مشاوره پزشکی قانونی رایگان در نطنز

تابناک: رئیس دادگستری شهرستان نطنز گفت: به مناسبت هفته قضائیه، توسط کارشناسان این نهاد، مشاوره و پاسخگوئی به سوألات در زمینه پزشکی قانونی به صورت رایگان در نطنز انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 26 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمد شیخ مقدم آرانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران نطنزی اظهار داشت: به مناسبت هفته قوه قضائیه، تمامی مشاوره‌ها و پاسخگوئی به سوألات در زمینه پزشکی قانونی که توسط کارشناسان این نهاد ارائه می شود، به صورت رایگان است.

وی افزود: ملاقات عمومی دادستان، رئیس دادگستری، مسئول پزشکی قانونی با مردم، دیدار کارکنان قوه قضائیه با خانواده شهدا و امام جمعه شهرستان و انجام طرح نظر سنجی بین مراجعین به دادگستری نطنز برخی از برنامه های این هفته است.

رئیس دادگستری شهرستان نطنز گفت: سخنرانی دادستان در جمع نمازگزاران روز جمعه، اعطای مرخصی به زندانیان با رعایت مسائل لازم، انجام مشاوره حقوقی توسط واحد ارشاد و غیره برخی دیگر از این برنامه‌ها است.

وی همچنین پیرامون برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در نطنز تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، فرهنگ عمومی پیرامون مواد مخدر و آسیب‌های آن در سطح شهرستان نطنز افزایش یافته است.

شیخ مقدم آرانی بیان کرد: اکنون باید با تلاش و همکاری همه دستگاه‌ها، برخوردی قاطع و مناسب با خرده فروشان مواد مخدر انجام شود تا سبب انحراف جوانان و نابودی خانواده‌‌ها نشوند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با معضل مواد مخدر نیازمند عزم و اراده همگانی بوده و باید بدانیم که دشمنان نظام اسلامی، ترویج مواد مخدر در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان را جزو برنامه ‌های خود قرار داده‌ اند که باید با آن مقابله کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار