پانته آ بهرام، داور بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی

دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی خبر داد: پانته آ بهرام برای داوری آثار بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی به تبریز سفر می‌کند.
کد خبر: ۴۹۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 10 September 2017
بابک نهرین، با اعلام این خبر گفت: جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی با حضور 21 اثر در دو بخش اصلی و تجربه‌های نو با داوری پانته آ بهرام، نادر برهانی مرند و عبدالحسین لاله از 19 تا 25 شهریور ماه در تبریز برگزار می شود.
 
وی ادامه داد:  در جشنواره امسال نسبت به سال‌های گذشته علاوه بر افزایش آثار از نظر کیفی و کمی در بخش داوری نیز این تفاوت و افزایش به چشم می‌خورد.
 
نهرین با تاکید بر اهمیت ارج نهادن به قشر پیشکسوت تئاتر، بیان کرد: با توجه به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره‌ها بهره گرفتن از تجربه پیشکسوتان و پاسداشت مقام بزرگان این عرصه است، کارگاه‌های آموزشی و ورکشاپ‌هایی به منظور انتقال تجربیات این هنرمندان در دانشگاه نبی اکرم برگزار می‌شود.
 
بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی از 19 شهریور با نواخته شدن زنگ جشنواره در مجموعه تئاتر شهر تبریز آغاز بکار می‌کند و آئین اختتامیه این جشنواره 25 شهریور ماه در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار