اختصاص۱۲۰۰ میلیارد بودجه عمرانی به اصفهان

تابناک: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: بودجه عمرانی اصفهان در سال ۹۴ در مجموع یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که این سهم از سال قبل بیشتر است.
کد خبر: ۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶ 14 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم حمید رضا فولادگر پیرامون بودجه استان اصفهان در لایحه بودجه 94، اظهار داشت: پروژه گلاب در لایحه بودجه سال 94 در جدول آمده و کد گرفته اما این پروژه هنوز ردیف ندارد و اگر امکان اختصاص ردیف بودجه برای آن وجود داشته باشد، شرایط بهتر می‌شود.

وی با بیان اینکه ردیف در بودجه یعنی مبلغی گذاشته می‌شود و این مبلغ مبنای کار می‌شود، تصریح کرد: از چند سال پیش نیز برای تونل بهشت‌آباد و تونل سوم به دنبال اختصاص بودجه هستیم و در لایحه بودجه امسال بودجه آزادسازی برای سد تونل سوم دیده شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: بودجه عمرانی اصفهان در سال 94 در مجموع هزار و 200 میلیارد است که این سهم بودجه‌های استانی‏، ملی استانی و سهم استان از بودجه‌های ملی بوده و از سال قبل بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع نمی‌توان به افزایش درآمدهای دولت امیدوار بوده و روی بودجه‌های دولت حساب باز کرد، گفت: عدد بودجه امسال دولت محدود است و باید راه‌های دیگری را مانند سرمایه‌گذاری‌ را دنبال کرد و شرکت‌های کنسرسیوم را تشکیل داد.

فولادگر تاکید کرد: باید مشارکت بخش خصوصی و کارخانه‌جاتی که در بخش‌های مختلف هستند را جلب کرده و با این روش‌ها برای کسری احتمالی بودجه راهی پیدا کرد.

وی افزود: البته در بودجه 94 تلاش شده واقع‌بینانه‌تر عمل کنند و بخشی از درآمد از صادرات نفت و بخشی واگذاری‌ها است که تلاش شده رقم آن را واقعی‌تر کنند البته باز هم تاکید می‌کنم که نباید دولت دل به رد دیون ببندد اما اعداد آن واقعی‌تر شده و در مجموع بودجه‌های عمرانی کشور نیز افزایش داشته است.

نماینده مردم اصفهان خاطرنشان کرد: البته این مسئله به درآمدهای نفتی وابسته است و در درآمدهای غیرنفتی، مالیات افزایش یافته که باید مودیان مالیاتی را زیاد کنیم نه اینکه از افراد قبلی مالیات بیشتری گرفته شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار