ولایتی: تکلیف ریاست مجمع تشخیص در آینده نه چندان دور مشخص می شود

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بدون تردید تکلیف ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در آینده نه چندان دور روشن می شود.
کد خبر: ۴۵۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ 10 July 2017
علی اکبر ولایتی عصر دوشنبه در حاشیه دیدار رئیس حزب وطن ترکیه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایرنا درمورد ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارکرد: ما منتظر هستیم تا ببینیم تصمیم نظام در این مورد چیست، بی تردید، مجمع جایگاه بسیار مهمی در نظام دارد و جایی است که برای مشورت رهبر معظم انقلاب بر اساس اصل 110 قانون اساسی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: ان شاء الله درآینده شاهد خواهیم بود که مجمع تشخیص مصلحت نظام با قوت و قدرت کار خود را ادامه می دهد. رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در خصوص قرارداد نفتی ایران با توتال گفت: هر قراردادی که اساس آن قانونی و در چارچوب قوانین موجود میان کشورها و موسسات اقتصادی این کشورها باشد باید روند قانونی خود را طی کرده و از سوی کارشناسان نظر داده شود و در نهایت به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

ولایتی با تاکید بر شفافیت قراردادها یادآور شد: طبیعتا این قراردادهایی که در چارچوب قوانین است و مورد تایید مجلس شورای اسلامی است باشد مورد تایید همه ملت است.

وی اظهارامیدواری کرد: مجلس با دقت به این قرارداد رسیدگی کند و آنچه خیر و صلاح جمهوری اسلامی ایران است، صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار