یادشهدا هم نظام را محافظت می کند!

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) گفت: زنده نگاه داشتن یاد شهدا، جامعه را در برابر توطئه‌ها محافظت می‌کند.
کد خبر: ۴۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 06 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از تسنیم، سردار ناصر شعبانی شامگاه پنجشنبه در سی و دومین یادواره شهدای آزران همزمان با سالگرد ارتحال امام راحل در حسینیه احمدیه این روستا اظهار داشت: باید شهدا را به خاک نسپاریم بلکه به یاد بسپاریم چرا که شهدا در قیامت شافی هستند.

وی افزود: خانواده شهدا باید سرشان را بالا بگیرند از اینکه سی و دومین یادواره را همچنان با نام و یاد فرزندانی که با روحیه‌ای پاک و مقدس تقدیم انقلاب کردند، در روستای که عطر گل محمدیش در همه جا می‌پیچد، برگزار می‌کنند.

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع)، با تاکید بر اینکه شهدا امامزادگان عشق هستند، تصریح کرد: آفرین بر مادران و پدرانی که حتی با دیدن یک پلاک و یا قطعه‌ای از استخوان فرزندانشان شاد شده و روحیه می‌گیرند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، الگو قرار دادن شهدا در زندگی، تکریم و پاسداشت شهیدان در جامعه، تقویت روحیه معنوی و زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری یادواره شهدا برشمرد.

وی با بیان اینکه مقام و منزلت شهدا و رزمندگان از دید خداوند نیز قابل مقایسه با دیگران نیست، تصریح کرد: ماه محرم از ماه‌هایی است که هیچ شادی در آن ثبت نشده و ماه شعبان نیز هیچ اندوهی در آن دیده نمی‌شود زیرا در ماه شعبان عباس(ع)، حسین(ع)، علی اکبر(ع) به دنیا آمده و این بزرگان در ماه محرم به شهادت می‌رسند.

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع)، با اشاره به اینکه ایران و انقلاب اسلامی وامدار خون شهدا و خانواده‌های آنها است، تصریح کرد: درس ایثار، مقاومت و پایداری را نیز باید از کسانی چون سردار قاسم سلیمانی آموخت.

روستای آزران با تقدیم 27 شهید، 35 جانباز 15 تا 70 درصد، 120 رزمنده و 6 نفر آزاده در 72 کیلومتری شهرستان کاشان واقع شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار