مدیرکل تعاون کار گلستان خبر داد:

اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان از اجرای مهارت آموزی در محیط کار واقعی در سال 96 خبر داد و گفت: طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار اجرا خواهدشد.
کد خبر: ۴۳۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 28 May 2017
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان از اجرای مهارت آموزی در محیط کار واقعی در سال 96 خبر داد.

دکتر سعید مازندرانی در سومین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی تابعه تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان، گفت: طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار در سال 96 اجرا خواهدشد.

وی افزود: در طی این طرح مهارت و شایستگی های مورد نیاز در چارچوب استانداردهای آموزشی ، هم زمان با فرایند تولید محصول و ارائه خدمت منتقل می شود.

مدیرکل تعاون کار تصریح کرد: کارگاه ها و واحدهای متقاضی با مجوز سازمان فنی و حرفه ای می توانند نسبت به تربیت مهارت آموز، در حرفه های آموزشی مجاز اقدام کنند.

وی یکی دیگر از وظایف مهم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را صیانت از نیروی کار عنوان و تاکید کرد: استان گلستان، استان صنعتی نیست و تعداد واحدهای تولیدی قوی نیز محدود است که برای کمک به این واحدها باید حمایت ها و تعاملات با آن ها حفظ شود.

وی اضافه کرد: استفاده از تولیدات داخل استان یک از راه های حمایت از واحدهای تولیدی بومی است و ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی به ویژه تولیدات داخل استان بر عهده آحاد جامعه به ویژه مدیران و مسوولین و اصحاب رسانه است.

در پایان این جلسه که در شرکت پگاه گلستان برگزار شد، مدیران دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی تعان کار و رفاه اجتماعی از خط تولید این واحد تولیدی بازدید کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار