رییس شورای اسلامی شهر یاسوج بیان کرد:

خدمات مناسب حوزه ی شهری یاسوج ، حاصل تجمیع اراده ها است

سید هدایت اکبری گفت: بسیاری از خدمات مناسبی که در حوزه شهری یاسوج توسط شهرداری ارایه شده محصول تجمیع اراده ها، تلاش و اقدام مدیران بوده است و امیدواریم در آینده نیز این وفاق، همدلی و همزبانی ادامه یابد.
کد خبر: ۴۳۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 27 May 2017
رییس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت:شورا از طرح های توسعه شهری به صورت جدی حمایت و پشتیبانی می‌کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ سید هدایت اکبری روز شنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهریاسوج افزود: طرح های عام المنفعه و اشتغالزا در چهار چوب مقررات با هدف ارتقاء شاخص های شهری در مناطق کم برخوردار مورد تاکید است.
وی اظهار داشت: تلاش و پیگیری مدیران شهرداری یاسوج در رابطه با اجرای طرح های شهری جای تقدیر دارد.
وی افزود: با اجرای طرح های مورد نظر در شهر یاسوج چهره این شهر متحول شده و مردم از منافع آن بهره مند می شوند.
رییس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: بسیاری از خدمات مناسبی که در حوزه شهری یاسوج توسط شهرداری ارایه شده محصول تجمیع اراده ها، تلاش و اقدام مدیران بوده است و امیدواریم در آینده نیز این وفاق، همدلی و همزبانی ادامه یابد.
وی تاکید کرد: مجموعه شهرداری همکاری بسیار خوبی با شورا و کمیسیون های شهری دارند تا بتوان خدمات مناسب تری به شهروندان ارایه کرد.
اکبری گفت: منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج مشکلات را می دانند و از کمبود امکانات و منابع مالی در حوزه شهری به خوبی آگاه هستند.
وی افزود: خوشبختانه حرکت های خوبی در جهت ارتقاء شاخص های شهری توسط شهرداری انجام شده که اکنون شهر یاسوج به کارگاه سازندگی تبدیل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار