با حکم مسئول استان های ستاد قالیباف؛

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان مرکزی مشخص شد

تابناک مرکزی: محمدحسین فرمهینی فراهانی مدیر کل اسبق سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان مرکزی منصوب شد.
کد خبر: ۴۱۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 22 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، محمدحسین فرمهینی فراهانی مدیر کل اسبق سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی که در رزومه خود مدیر کلی موزه های کشور را میبیند پس از حضور عبدالهی مسئول استان های ستاد انتخاباتی قالیباف در اراک به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان مرکزی منصوب شد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی، حضور نیروهای ولایتمدار و انقلابی را برای کسب موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری مهم و موثر تلقی کرد و گفت: تفکر جهادی و انقلابی نیروهای مدافع آرمان ها و ارزش های انقلاب گره گشای مسائل و مشکلات بوده است و امروز می توان با تکیه بر این ظرفیت از امتحان پیش رو سربلند خارج شد.

 فراهانی استفاده از خرد جمعی را مهم ترین وجه ستاد انتخاباتی قالیباف در استان مرکزی خواند و گفت: مشکلات عدیده امروز کشور حاصل بی تدبیری و دور شدن از خرد جمعی است و باید با میدان دادن به تفکرات صاحب نظران بهترین عملکرد را در انتخابات پیش رو ثبت کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان مرکزی حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم را عاملی برای موفقیت کاندیدای انقلابی حاضر در میدان رقابت دانست و گفت: رهبر انقلاب بارها در سخنان خود تاکید کرده اند حضور باشکوه مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران است و می تواند اقتدار ایران اسلامی را بیش از پیش در جهان تثبیت کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار