آیت‌الله مجتهد شبستری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح

دشمن قصد جاسوسی دارد، اما این آرزو را به گور خواهد برد. / تیم مذاکره‌کننده خطوط قرمز نظام را رعایت کند

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب در مقابل درخواست بازدید و بازجویی از دانشمندان هسته ای از سوی استکبار با اقتدار تمام ایستادند، گفت: دشمن قصد جاسوسی دارد، اما این آرزو را به گور خواهد برد.
کد خبر: ۳۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 24 May 2015

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب در مقابل درخواست بازدید و بازجویی از دانشمندان هسته ای از سوی استکبار با اقتدار تمام ایستادند، گفت: دشمن قصد جاسوسی دارد، اما این آرزو را به گور خواهد برد.

به گزارش خبرنگار ما ، آیت الله محسن مجتهدشبستری امام جمعه تبریز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد در تبریز که در میدان صبحگاه سپاه عاشورا برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد امام سجاد(ع) و حضرت عباس(ع)، گفت: امام سجاد(ع) می فرماید که ایثار و از خود گذشتگی و فداکاری بالاتری مکارم اخلاق و شیوه و روش نیکان جهان است.

وی افزود: قرآن کریم می فرماید که در این عالم انسان هایی پیدا می شوند که به مقام ایثار می رسند و مسائل جامعه رابر مصلحت فردی مقدم می کنند این بالاترین سخاوت است.

عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: امام علی(ع) می فرماید که خداوند جهاد را جهت عزت و اقتدار اسلام و مسلمین قرار داده است، ایثار هم مالی است و هم جانی است، اما فداکاری و ایثار جانی بالاترین مقام بشریت است.

وی اذعان داشت: تمام  8 سال دفاع مقدس دوران طلایی است به ویژه سوم خرداد سال 61 که مرحله ای بسیار درخشان طلائی است و در تاریخ ثبت شده است و این امتیاز هرگز فراموش نخواهد شد.

امام جمعه تبریز بیان داشت: صدام به حمایت استکبار جهانی فکر می کرد با تبدیل خرمشهر به خونین شهر مقدمه ای بر تضعیف نظام اسلامی و انقلاب خواهد شد، اما این آرزو را بعد از 36 روز مقاومت رزمندگان غیور ایران که این توطئه را خنثی و صدام شکست خورد، به گور بردند.

وی تصریح کرد: با عقب نشینی دشمن بار دیگر برای دنیا معلوم شد که مقاومت و اراده های منبعث از ایمان موثر و بسیار تاثیر گذار است.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه فتح خرمشهر امتیازاتی دارد، خاطرنشان کرد: زمان اجرای این عملیات محدود و در عرض یک ماه تصمیم گیری شد و اینکه وسعت بالای منطقه نبرد 6 هزار متر مربع بود و دیگری طولانی بودن مدت عملیات بود که 36 روز طول کشید.

وی تاکید کرد: امتیاز دیگر عبور از رودخانه بود که پیچیده ترین عملیات از نظر طرح ریزی و اجرا و تدارک و آمادگی بود و هجم بی سابقه تلفات و خسارات و غنائم مأخوذه از دشمن بود، فتح خرمشهر عادی نبود و مصداق نصر الهی و تثبیت اقدام بود، درس خرمشهر درس ایمان و عمل صالح است.

آیت الله شبستری با بیان اینکه مقابله با استکبار جهانی و پشتیبانی مردم یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیافتد، گفت: امروز هم به فضل پروردگار با همان روحیه جهادی و ایثار و تقدم مسائل اجتماعی بر مسائل شخصی و نیروهای مصلح با فرماندهی نائب امام زمان(عج) و نیروی غیبی الهی عامل تقابل با استکبار جهانی است.

وی با تأکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب در مقابل درخواست بازدید و بازجویی از دانشمندان هسته ای از سوی استکبار با اقتدار تمام ایستادند، گفت: دشمن قصد جاسوسی دارد، اما این آرزو را به گور خواهد برد.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که به تیم مذاکره کننده هشدار می دهیم که هوشیار باشند و با معیارهای رهبر انقلاب که فصل الخطاب است، حرکت کنند، تصریح کرد: این مملکت در اوج عزت است و باید خطوط قرمز نظام کاملا حفظ شود

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار