طرح خادم و مخدوم در یزد

کد خبر: ۳۸۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 21 February 2017
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران استان یزد گفت:شهرستان میبدآخرین منزلگاه بود تا پرونده طرح مراجعه خادم و مخدوم بسته شود.

احمدابراهیمی با بیان اینکه طرح مراجعه خادم و مخدوم درسراسر استان درحال پی گیری است افزود:این طرح درراستای تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا وایثارگران درحال اجراست تا گام موثری در این زمینه برداریم .

وی گفت:برای اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران مراجعه نکنند به آنها وقت ملاقات داده می شود تا ما با حضور درشهرستان ها از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات آنها بپردازیم .

ابراهیمی از تدوین بیش از 50برنامه در22 اسفند به مناسبت بزرگداشت روز شهید در استان خبرداد وگفت :به مناسبت روز بزرگداشت شهید که 22 اسفند است برنامه های متنوعی دردستورکار است و 50 برنامه اصلی را تدوین کردیم که امیدواریم با همکاری سازمان ها و نهادهای مختلف بتوانیم آنها را اجرایی کنیم.

مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران استان یزد اشاره کرد:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ،غرس نهال به یاد شهداء،نامه ایی به یک شهید از سوی دانش آموزان ،دیدار با خانواده های شهداء،تکریم مادران و همسران شهداءو برگزاری یادواره های شهرستان ازبرنامه های ما در 22اسفند است واوج برنامه های بزرگداشت شهداء از 16تا 22 اسفند است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار