شباهت استاندار کهگیلویه و بویراحمد و محمود احمدی نژاد در یک تصویر

در یکی از این برنامه ها در یک سالن ورزشی دکتر خادمی پشت توپپ رفت تا شوتی را روانه دروازه کند که مهندس محرابی مدیرکل نوسازی مدارس دروازبان آن بود.
کد خبر: ۳۷۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 03 February 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،روز گذشته و همزمان با سومین روز از دهه ی فجر ، استاندار و برخی مسئولین استانی و شهرستانی ، به افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرستان بویراحمد پرداختند.
در یکی از این برنامه ها در یک سالن ورزشی دکتر خادمی پشت توپ رفت تا شوتی را روانه دروازه کند که مهندس محرابی مدیرکل نوسازی مدارس دروازبان آن بود.ضمن اینکه پس از شوت به دروازه گویا دروازبان خلاف جهت توپ حرکت کرده است.
این تصویر شباهت عجیبی به حضور احمدی نژاد در سرکشی های خود در دوران ریاست جمهوری دارد.
 
 شباهت استاندار کهگیلویه و بویراحمد و محمود احمدی نژاد در یک تصویر
 
افتتاح و کلنگ زنی 150 پروژه در بویراحمد
به مناسبت دهه فجر ۱۵۰ طرح و پروژه با اعتبار ۶۸۰ میلیارد ریال در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.
آئین افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها پیش از ظهر پنجشنبه با حضور استاندار استان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.
در این آیین تعداد شش طرح به نیابت از دیگر طرح های این شهرستان افتتاح شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در مراسم کلنگ زنی شبکه فاضلاب منطقه امامت یاسوج به نیابت از ۱۹ طرح و پروژه آب و فاضلاب این شهرستان، مجموع اعتبارات طرح های افتتاحی و کلنگ زنی شهرستان بویراحمد را ۶۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
سیدموسی خادمی افزود: از مجموع این اعتبار، ۲۸۰ میلیارد ریال مربوط به پروژه های عمرانی افتتاح شده، ۲۶۰ میلیارد ریال مربوط به طرح های اقتصادی افتتاح شده و ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار پروژه های عمرانی کلنگ زنی است.
وی در آئین کلنگ زنی طرح فاضلاب منطقه امامت یاسوج به نیابت از ۱۹ طرح آب و فاضلاب شهری، تصریح کرد: ۱۹ طرح با اعتبار ۴۶۰ میلیارد ریال در بخش آب و فاضلاب درشهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.
خادمی گفت: برای اجرای طرح فاضلاب منطقه امامت یاسوج به طول هفت کیلومتر ۲۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود و هفت هزار و ۵۰۰ نفر از مزایای آن برخوردار خواهند شد.
استاندار، مشکل آب شرب شهر یاسوج را از دغدغه ها و اولویت های استان برشمرد و تصریح کرد: در تلاشیم با برنامه ریزی در آینده نزدیک مشکلات و کمبودها در این خصوص را برطرف سازیم.
وی تسریع در روند اجرا و تکمیل این طرح را خواستار شد و افزود: باید تلاش کنیم فاصله بین کلنگ زنی و بهره برداری از طرح ها کم شود
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار