فرمانده انتظامی استان اصفهان:

نیروی انتظامی مدافع اصلی امنیت کنونی کشور

تابناک: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:‌ امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون شهدا است و این برای نیروی انتظامی مایه‌ افتخار است که مدافع و مجری این امنیت باشد.
کد خبر: ۳۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷ 19 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، عبدالرضا آقاخانی ظهر امروز در آیین بازگشایی کلانتری 13 امیرآباد نجف‌آباد که با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، مردم باید امنیت را در تمام امور خود احساس کنند و بازگشایی این کلانتری اقدامی در این راستا است.

وی بازگشایی کلانتری 13 امیرآباد را بعد از وقفه چندین ساله نمونه بارز تحقق بخشیدن به شعار سال جاری دانست و افزود:‌ این مهم با پیگیری‌های مکرر فرماندهی انتظامی شهرستان، امام جمعه و فرماندار این شهرستان به وقوع پیوست.

فرمانده انتظامی استان اصفهان یکی از خواسته‌های بر حق مردم این منطقه را راه‌اندازی مجدد کلانتری 13 امیر‌آباد عنوان کرد و گفت: با توجه به نیاز مبرم این منطقه در راستای ایجاد و حفظ امنیت در همه زمینه‌های اجتماعی، روانی، شهری و جاده‌ای و لزوم حفظ اقتدار پلیس، این اقدام انجام شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان نجف‌آباد 2هزار و 500 شهید تقدیم انقلاب کرده است،‌ اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون شهداست و این برای نیروی انتظامی مایه‌ افتخار است که مدافع و مجری این امنیت است.

آقاخانی در پایان این مراسم طی حکمی سروان عبدالرضا سورانی را به سمت ریاست کلانتری 13 امیرآباد شهرستان نجف‌آباد منصوب کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار