برادر شهید رجائی پاسخ اظهارات سردار قاسمی را داد

کد خبر: ۳۶۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 27 January 2017
سردار سعید قاسمی در سومین سالگرد شهادت محمودرضا بیضائی از نیروهای سپاه قدس که در سوریه به شهادت رسید، با اشاره به فوت آیت الله هاشمی ، گفت :عاقبت امر  آدم مهم است.
او ادامه داد هاشمی چگون فوت شد. ؟در حالی که دهها بادیگارد و محافظ و چند دشستگاه آمبولانس و .. همیشه مترصد لحظه خدمت رسانی شاهانه به هاشمی بودند ، اما هاشمی در استخر مخصوص فرح از دنیا رفت. اوسکته کرد وصورتش طوری خراب شده بود که کسشی جرات نکرد یک فریم ازش عکس بگیرد.
منظور نظر سردار قاسمی این بود که اعمال هاشمی چنان مخرب نظام اسلامی بود که به هنگام فوت نیز با عذاب رفت و حتی برای پوشاندن بدن لخت هاشمی یک ساعت زمان صرف شد. و بیمارستانی شهدای تجریش که اصطلاحا بیمارستان خانوادگی این خاندان شده بود و کارمندهای آن از این خانواده دل خوشی نداشتند ، از دست این ها خلاص  شدند.
از سویی دگیر غلامعلیرجائی رییس دفتر مرحوم هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این ادعاها و بدون اینکه نامی از سردار قاسمی به میان آورد گفت : شهادت می دهم چهره آیت الله هاشمی در موقع کفن و دفن به قدری آرام و نورانی بود که انگار در حالت استراحت هستند.
او درادامه سخنان خودمی گوید چند بار در چند نقطه مختلف خواستم از آیت اله عکس بگیریم ولی با مراعات حال فرزندان ایشان که منقلب بودند از این کار صرف نظر کردم.
خاطرنشان می سازد اظهارات سعید قاسمی ملقب به سردار قاسمی اغلب از سوی اصولگرایان با سکوت مشایعت می گردد چرا که وی از روحیه تنش برانگیزی برخوردار است و در بسیاری از اوقات بدون در نظر گرفتن عقلانیت رایج در میان مردم اظهارنظر می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار