استاندارتهران:

تحقق همدلی ملت و دولت با روابط عمومی

استاندار تهران گفت: جلوگیری از افزایش سوء ظن در جامعه با اطلاع رسانی صادقانه روابط عمومی ها ممکن می شود و این اطلاع رسانی توام با صداقت، همدلی ملت و دولت را محقق خواهد کرد.
کد خبر: ۳۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶ 19 May 2015
به گزارش ایرنا سید حسین هاشمی روز سه شنبه در دومین همایش مجمع شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران افزود: خروجی عملکرد روابط عمومی ها باید باعث افزایش اعتماد عمومی و کاهش سوء ظن در جامعه شود .

وی با اشاره به سیاست دولت یازدهم مبنی بر داشتن ارتباط سازنده، مستقیم و توام با صداقت با مردم گفت: این سیاست دولت در استان تهران با جدیت دنبال می شود.

استاندار تهران تاکید کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید تمام تلاش خود را بکار گیرند تا عملکرد دولت با رعایت اصل صداقت به اطلاع مردم رسانده شود.

وی با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی ها علاوه بر داشتن دانش و توانایی لازم باید انگیزه قوی برای کار کردن داشته باشند، افزود: فعالان در روابط عمومی اگرانگیزه کافی نداشته باشند از عهده کار روابط عمومی به خوبی برنمی آیند و در نتیجه رضایت جامعه و دولت فراهم نخواهد شد.

استاندار تهران با بیان اینکه هنوز روابط عمومی ها در ایران با استاندارد های جهانی فاصله دارند، گفت: دیده نشدن جایگاه شایسته روابط عمومی در تعدادی از دستگاه ها و کم توجهی به این نهاد مهم باعث تضعیف روابط عمومی ها شده است.

هاشمی افزود: توسعه دیجیتالی جهان امروز نگاه ویژه به جایگاه روابط عمومی را ضروری تر کرده است و برای هماهنگی با پیشرفت های جهان باید این نگاه در روابط عمومی ها جاری شود.

استاندار تهران بر ضرورت حرکت تدریجی روابط عمومی های استان تهران به سمت رسیدن به جایگاه شایسته و کسب توانمندی لازم در قالب یک خانواده بزرگ تاکید کرد و گفت: مشکلات مبتلابه روابط عمومی های استان تهران در حد مقدورات برطرف خواهد شد.

وی گفت: روابط عمومی ها باید تلاش کنند تا مردم در جریان فعالیت های دولت تدبیر و امید قرار گیرند و امید آنها به این دولت بیش از پیش افزایش یابد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار