همزمان با دهه فجر برنامه‌های متنوع در شاهدیه یزد اجرا می‌شود

رییس کیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شاهدیه یزد از اجرای برنامه های متنوع همزمان با ایام الله دهه فجر امسال در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 14 January 2017
به گزارش تابناک یزد،عباسعلی میرجلیلی، عضو شورای اسلامی شهر شاهدیه  اظهار کرد: برگزاری این مجلس بزرگداشت، پاسداشت زحمات و تلاش های مردی است که همه داشته های خود را در راه اسلام و انقلاب هزینه کرد.
میرجلیلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درپیش بودن ایام الله دهه فجر گفت: در سال جاری همچون گذشته مسابقات مختلفی با همکاری مدیران مدارس و همچنین کانون گردفرامرز برگزار می شود که از همه شهروندان شهر شاهدیه درخواست داریم طرح ها و پیشنهادات خود را به دبیرخانه شورای شهر و یا کتابخانه شهدای شاهدیه تحویل نمایند.
وی ادامه داد: دیدار با خانوده های معظم شهدا، دیدار با امام جمعه، گلباران گلزار شهدا و برگزاری مسابقات مختلف از برنامه های دهه فجر امسال است و در صورتی که شهروندان پیشنهادی دارند از آن استقبال خواهیم کرد.
رییس کیسیون فرهنگی شورای شهر شاهدیه گفت: با توجه به اینکه محل کتابخانه شدای شاهدیه کمبودهایی دارد لذا جهت رفع مشکل فضای فیزیکی در حال پیگیری هستیم.
میرجلیلی تصریح کرد: با توجه به وجود ۴ زورخانه فعال در شهر شاهدیه، همایش آواهای زورخانه ای با حضور یکی از اساتید کشوری در آینده ای نزدیک برگزار خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار