برگزاری برنامه‌های دهه فجر با محوریت دانش‌آموزان در مدارس یزد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از برنامه‌ریزی برگزاری باشکوه جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب با مشارکت و حضور حداکثری تشکل‌های دانش آموزی و فرهنگیان در مدارس خبر داد.
کد خبر: ۳۵۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴ 12 January 2017
به گزارش تابناک یزد،علی سرداری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در نشست کمیته دانش آموزی و فرهنگیان استان یزد، یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والا مقام را گرامی داشت و اظهار کرد: آموزش و پرورش استان یزد برای برگزاری جشن‌های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب در مدارس برنامه های ویژه ای را تدارک کرده است.
سرداری رویکرد برنامه های گرامیداشت دهه فجر را با محوریت مدارس و دانش آموزان ذکر کرد و افزود: مدارس در این برنامه ها به نشاط، شادابی و امید بخشی توجه ویژه ای خواهند داشت.
وی معرفی دستاوردها و توانمندی های نظام جمهوری اسلامی را از دیگر برنامه های این ایام در مدارس ذکر کرد و ادامه داد: دانش آموزان با برنامه های انقلاب پژوهی، شهیدپژوهی و دعوت از شخصیت های تاثیر گذار در انقلاب در این زمینه بیشتر آشنا می شوند.
یادآور می شود در این نشست هریک از اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار