کشته شدن 3 نفر در تصادف محور ساری

مردم منطقه کلیجان رستاق در اعتراض به کم توجهی به عدم تکمیل پروژه راه ساری تاکام و بروز تصادف شدید در این محور از ساعت 14 امروز تاکنون اقدام به انسداد این محور کردند.
کد خبر: ۳۵۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ 04 January 2017
 بلاغ، محور ساری تاکام یکی از محورهای پرتردد استان مازندران است که مسئولان استانی و شهری کمتر به آن توجه می کنند، اجرای پروژه راه سازی نیز که در این مسیر در حال انجام است،  به دلیل طولانی شدن، باعث بروز تصادفات زیادی در این مسیر می‌شود.
 
کمبود اعتبار، کمبود مصالح و در برخی مواقع نبود پیمانکار از مشکلات جدی این پروژه است که بنا به هر دلائلی اجرای این پروژه با تاخیر مواجه می‌شد و طولانی شدن اجرای این پروژه نیز گلایه‌های شدید مردم را به دنبال داشت که کمتر به صورت بسته شدن محور بروز می‌کرد.
 
اما عصر امروز در اثر تصادف شدید پراید و وانت نیستان در محور ساری تاکام متاسفانه سه نفر کشته شدند.
 
سخنگوی اورژانس مازندران در ارتباط با این تصادف اظهار کرد: در ساعت 14 امروز اورژانس مازندران به ماموریت این تصادف فراخوانده شد.
 
ذکریا اشکپور یادآور شد: در این سانحه تصادف سه نفر یک مرد و زن حدود 35 ساله و یک پسر بچه 12 ساله با هویت نامعلوم جان باختند.
 
در پی این تصادف  که منجر به کشته شدن سه نفر در این مسیر شد، مردم معترض از ساعت 14 بعد از ظهر امروز اقدام به انسداد این محور کردند، تا مسئولی نسبت به پاسخگوئی در این ارتباط حاضر شود.
 
مردم منطقه کلیجان رستاق با حضور در این محور خواستار تعین تکلیف جدی این مسیر شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار