سنگ اندازی غذا و دارو بر سر راه تولید در اصفهان!

تابناک: متاسفانه با وجود اینکه شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه، نیز این شایعه را تکذیب کرده و آزمایشات مختلف مبنی بر سالم بودن آب این کارخانه انجام داده است اما مسئولان سازمان غذا و داروی استان اصفهان از ما حمایت های لازم را نمی کنند.
کد خبر: ۳۵۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 03 January 2017
تابناک اصفهان: مدیر عامل شرکت خوش طعم اصفهان که قربانی مجرمان سایبری قرار گرفته است، با اعلام اینکه این شرکت "جی نی" دارای بیش از شش دهه سابقه فعالیت است، اظهار  داشت: انتشار خبر کذب در خصوص سمی بودن آب های آشامیدنی این صنعت، باعث شد که یک خط تولید کارخانه تعطیل شود.
 
هدایت با بیان اینکه اگر محصولات این شرکت که با جان و سلامتی مردم مرتبط است، اشکال دارد پس چرا تاکنون پلمب نشده است و اگر هم در صحت و سلامتی کامل است چرا مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای حفظ تولید و حمایت از این صنعت گامی برنداشتند، افزود: بی توجهی مسئولان به انتشار اخباری این چنینی تنها راه را برای این دست از جرائم بیشتر می‌کند.
 
وی گفت: در حال حاضر این موضوع را پیگیری قضایی کردیم و تنها توانستیم با شکایت کارخانه را از ورشکستگی کامل پیشگیری کنیم.
 
مدیرعامل شرکت خوش طعم اصفهان افزود: تا پیش از این ما به کشورهای عراق و پاکستان صادرات داشتیم که با این اتفاق این روند متوقف شد.
 
وی ادامه داد:با این شایعه تاکنون یک سوم نیروها تعدیل شده اند و شیفت های سه گانه به شیفت های دونوبته کاهش یافته است.
 
هدایت اضافه کرد: متاسفانه با وجود اینکه شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه، نیز این شایعه را تکذیب کرده و آزمایشات مختلف مبنی بر سالم بودن آب آشامیدنی "جی نی" انجام داده است اما مسئولان سازمان غذا و داروی استان اصفهان از ما حمایت های لازم را نمی کنند.
 
وی افزود: با وجود وارد شدن ضررهای مالی به شرکت اما حقوق کارکنان معوق نشده است و ما به دنبال حل این مسئله و اجرای طرح های توسعه به منظور اشتغال زایی بیشتر در استان هستیم بنابراین مسئولان استان باید از ما در راستای احیای اشتغال حمایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار