تاکید معاون فرماندار اردکان بر گزارش دهی از اقدامات دولت

معاون فرماندار اردکان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا مدیران ادارات و نهادها از اقدامات و فعالیت های مطلوب انجام شده دولت به مردم گزارش دهند.
کد خبر: ۳۵۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 02 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مصطفی پوردهقان  در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: باید پیشرفت‌ها و موفقیت‌های به دست آمده در جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت و به مردم گزارش اقدامات امیدوارکننده دولت و حاکمیت را ملموسانه انتقال داد .
وی ادامه داد: همه مسئولان و دست‌اندرکاران دستگاههای اجرایی که کرسی‌های مدیریتی را بر عهده دارند باید افکار، مسیر و اهداف خود را با آرمان‌های اولیه انقلاب و همچینین فرامین ولی فقیه تطابق دهند.
وی اضافه کرد: اگر از این مسیر عقب یا جلو افتاده و یا از این مسیر جامانده‌اند خود را به مسیر و هدف اصلی که همان اهداف بلند انقلاب اسلامی ایران بود برسانند.
معاون فرماندار اردکان گفت : انقلاب اسلامی ایران با ریخته شدن خون شهدا و تحمل تحریم‌ها و مشکلات از ابتدا تاکنون جایگاه خود را در دل مردم حفظ کرده است .
پوردهقان تصریح کرد : نمونه وحدت مردم جمهوری اسلامی ایران و جایگاه انقلاب اسلامی در دل مردم را می‌توان به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد که هرساله بر شکوه آن افزوده شده و پایبندی ملت همیشه در صحنه را به آرمان‌های کشور و انقلاب ثابت کرده است.
پوردهقان گفت: باید دلایل مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان برای نسل جدید بازگو شود.
وی افزود: بواسطه این کار شناخت آحاد مردم بخصوص جوانان و نسلی که انقلاب را در زمان خود درک نکرده‌اند با این عمل به شناخت کامل خواهد رسانید.
وی حضور مردم در برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه‌ها را بسیار اثرگذار خواند و اظهار امیدواری کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور مردم در برنامه‌های دهه فجر در شهرستان اردکان باشیم.
اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار