درخواست قائم مقام وزیر نیرو از استانداری مازندران

استانداری ورود پیدا کند، گفت: استانداری در صدور مجوزها دقت بیشتری داشته باشد تا موجب آسیب نشود
کد خبر: ۳۵۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷ 28 December 2016
به گزارش خبرگزاری بین المللی کاسپین از بابل، ستار محمودی چهارشنبه در جلسه بررسی روند پیشرفت طرح های آب و برق مازندران بویژه طرح های آبرسانی گروه الف این شهرستان با بیان اینکه در برداشت غیرقانونی شن و ماسه از بستر رودخانه‌ها باید استانداری ورود پیدا کند، گفت: استانداری در صدور مجوزها دقت بیشتری داشته باشد تا موجب آسیب نشود.
 
قائم مقام وزیر نیرو بیان کرد: برای حریم بستر رودخانه باید اولویت‌بندی داشته باشیم و در کوتاه‌مدت مطالعاتی انجام دهیم تا شاهد آسیب اجتماعی، خطرات سیل و آسیب جانبی نباشیم.
 
محمودی به تنظیم سیمای کلی وضعیت آب استان در افق زمانی ۱۴۲۵ اشاره کرد و افزود: متعادل‌سازی منابع آب محور توجه وزارت است زیرا بدون توجه به این امر نمی‌توانیم اثرگذاری خوبی داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه در پی ایجاد اشتغال پایدار هستیم، خاطرنشان کرد: در قبل انقلاب جمعیت اندک اما پول فراوان بود ولی پروژه‌های اندکی اجرا می‌کردیم.
 
قائم مقام وزیر نیرو زمان‌بندی طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف را تا خردادماه سال جاری اعلام کرد و یادآور شد: بدون توجه به منابع و موانع که درصدد رفع آن هستیم پیمانکار باید این طرح را تا خرداد و در صورت امکان زودتر از این زمان‌بندی به پایان برساند در غیر این صورت پذیرفته نیست.
 
محمودی با اشاره به اینکه نباید به‌خاطر ۳۰۰ لیتر آب، پروژه مشکل داشته باشد، ادامه داد: طرح پیشنهادی آبرسانی به شهر گتاب بصورت مطالعاتی در دست اقدام بوده و برای بخش بابلکنار نیز باید مجتمع آبرسانی احداث شود اما ابتدا باید مشخص شود که آیا مسئولیت این مجتمع را آب منطقه‌ای به‌عهده می‌گیرد یا آب روستایی، لذا باید ظرف یک هفته به ما اعلام شود.
 
وی با بیان اینکه هر منطقه‌ای از کشور که از کنار طرح آبرسانی واقع شود، باید از آب آن بهره‌مند شوند، اضافه کرد: همه روستاها و شهرک‌هایی که در مسیر آبرسانی به شهرهای گروه الف هستند از آب آن بهره‌مند می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار