بازخوانی بیانات رهبر انقلاب در «خط روشن»

موسسه فرهنگی قدس، به بهانه برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ویژه نامه «خط روشن» با محوریت بازخوانی بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوی موضوع کتاب و کتاب خوانی را منتشر می‌کند.
کد خبر: ۳۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 13 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مدیر عامل موسسه فرهنگی قدس با بیان این مطلب عنوان کرد: این ویژه نامه 24 اردیبهشت ماه جاری در 16 صفحه به صورت رایگان ضمیمه روزنامه قدس در اختیار علاقه‌مندان قرار می گیرد.

حمزه واقعی بیان داشت: گفت و گو با حجت الاسلام و المسلمین هدایت، در خصوص تاکید اولویت مطالعاتی مطرح شده از جانب رهبر انقلاب اسلامی، گپی دوستانه با مهدی قزلی، نویسنده کتاب «پنجره‌های تشنه» درباره وضعیت کتاب خوانی در ایران و مصاحبه با مدرس دانشگاه و فعال حوزه کتاب و کتاب خوانی، جلیل معماریانی از جمله مطالب این ویژه نامه است.

مدیر عامل موسسه فرهنگی قدس افزود: مروری بر آخرین تقریظ‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، نگاهی به وضعیت فعلی مطالعه در کشور، مروری بر علل کتاب نخواندن، چند ایده برای کتاب خواندن، پر فروش‌های نمایشگاه کتاب امسال و حاشیه‌هایی از بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران از دیگر مباحثی است که در ویژه‌نامه «خط روشن» گنجانده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار