حضور ۳۵ هزار دانش آموز در مدارس قوچان

رئیس اداره آموزش و پرورش قوچان گفت : در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴ تعداد ۳۵ هزار ۴۵۵ دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در  ۳۷۴ آموزشگاه شهرستان به تحصیل خواهند پرداخت.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳ 22 September 2024

به گزارش تابناک رضوی از قوچان حجت‌الاسلام والمسلمین رضا حسن زاده در حاشیه آیین نواختن زنگ مهر که با حضور، حجت‌الاسلام والمسلمین هراتی مطلق امام‌جمعه قوچان، عباسعلی صفایی فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان و دانش آموزان و اولیای دانش آموزان برگزار شد در جمع خبرنگاران  ضمن عرض تبریک میلاد با برکت نبی اسلام و آغاز ماه مهر و هفته دفاع مقدس گفت : تعداد مدارس فعال شهرستان در سال تحصیلی جدید ۳۷۴ مدرسه در مقاطع تحصیلی مختلف است که از امروز فعالیت خود را آغاز کرده اند. 
وی با بیان اینکه که تعداد ۳۵ هزار ۴۵۵ دانش آموزان  به مدارس وارد شدن ادامه داد: تعداد معلمان نیز بیش از ۲ هزار پانصد نفر است که آماده هستند سنگر عمل و دانش رونق رونق دیگری بگیرد .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قوچان ادامه داد:  در آغاز سال تحصیلی این نوید را خدمت همشهریان و دانش آموزان بدهیم که به زودی اخبار خوشی در رابطه با بازگشایی سینمایی که ۶ سال بسته بود مجدد بازگشایی خواهد شد و استخر دانش‌آموزی شهیدان دانش آموز و یادگار ابراهیم آبگیری شده و آماده بهره‌برداری است که به زودی افتتاحیه آن به اطلاع دانش آموزان و همشهریان قوچانی خواهد رسید .
 
خبرنگار : محمد نصرالهی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار