فرمانده انتظامي استان گلستان خبر داد

كشف 15 ميليارد و 800 ميليون ريال كالاي قاچاق در گلستان

گلستان- فرمانده انتظامي استان گلستان از كشف 15 ميليارد و 800 ميليون ريال كالاي قاچاق در راستاي طرح عملياتي مبارزه با قاچاق كالا خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶ 14 December 2016
گلستان- فرمانده انتظامي استان گلستان از كشف 15 ميليارد و 800 ميليون ريال كالاي قاچاق در راستاي طرح عملياتي مبارزه با قاچاق كالا خبر داد.
به گزارش تابناک گلستان، سردار "علي اكبر جاويدان" در گفت‌ و گو با خبرنگاران، با اعلام اين خبر گفت: طرح عملياتي مبارزه با قاچاق كالا با هدف افزايش ضريب امنيتي و نا امن كردن محيط براي قاچاقچيان كالا در سطح استان با بسيج كليه امكانات و نيرو‌هاي پليس آگاهي به مرحله اجرا گذاشته شد.
وي گفت: در اين عمليات بيش از 13هزار ليتر سوخت قاچاق و 232 قطعه لوازم يدكي و 431 دستگاه لوازم صوتي و تصويري كشف شد.
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به كشف 78 طاقه پارچه و بيش از  9هزار قلم لوازم آرايشي و بهداشتي گرانقيمت تصريح كرد: در همين راستا بيش از چهار هزار 683 عدد انواع كالاي قاچاق ممنوعه نيز كشف شد.
فرمانده انتظامي گلستان ارزش اين تعداد كالاي كشف شده را بيش از 15 ميليارد و 800 ميليون ريال عنوان و ابراز داشت: كالا‌هاي كشف شده پس از صورتجلسه تحويل مراجع ذي‌صلاح شد.
وي مبارزه با قاچاق كالا را از اولويت برنامه‌هاي پليس گلستان عنوان كرد و گفت: مبارزه با قاچاق كالا بستر ساز تحقق اهداف راهبردي اقتصاد مقاومتي است.
سردار جاويدان در پايان خاطرنشان كرد: ارتقاء امنيت اجتماعي در بستر تعامل اجتماعي هدفمند با شهروندان مي توانند به نحو شايسته‌اي نيروي انتظامي را در اجراي برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي كه همانا مبارزه با پديده شوم قاچاق كالا و تامين امنيت فعالان اقتصادي داخلي است، ياري كند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار