قرارگاه مبارزه با سرقت، اقدامي موثر و هدفمند در كاهش وقوع جرايم

فرمانده انتظامي استان با اشاره به انتظار مردم از پليس در كاهش وقوع سرقت در جامعه گفت: تشكيل قرارگاه مبارزه با سرقت اقدامي كاملا موثر و هدفمند در راستاي كاهش جرايم در جامعه بوده است.
کد خبر: ۳۳۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵ 04 December 2016
 فرمانده انتظامي استان با اشاره به انتظار مردم از پليس در كاهش وقوع سرقت در جامعه گفت: تشكيل قرارگاه مبارزه با سرقت اقدامي كاملا موثر و هدفمند در راستاي كاهش جرايم در جامعه بوده است.

سردار"علي‌اكبر جاويدان" در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامي استان بر لزوم توجه به مصوبات و اولويت‌هاي قرارگاه مبارزه با سرقت تاكيد كرد.

وي گفت: خوشبختانه از ابتداي سال تاكنون به همت و تلاش فرماندهان، مديران و كاركنان انتظامي براي توسعه و گسترش امنيت در حوزه‌هاي مختلف، شاهد بهبود شاخص‌هاي امنيتي در سطح استان بوده‌ايم.

اين مقام ارشد انتظامي استان همچنين گفت: قرارگاه مبارزه با سرقت اقدامي موثر و هدفمند در راستاي كاهش وقوع جرايم و ارتقاء شاخص‌هاي امنيتي در سطح استان بوده است.

وي تصريح كرد: مطمئنا با توسعه فعاليت‌هاي قرارگاه مبارزه با سرقت، احساس امنيت در جامعه ارتقاء خواهد يافت.

سردار جاويدان برقراري امنيت در جامعه را رسالت خطير نيروي انتظامي عنوان كرد و گفت: براي رسيدن به اين هدف با افرادي كه امنيت اجتماعي را به مخاطره بياندازند برخورد قانوني خواهد شد.

وي رويكرد پليس را جامعه‌محور دانست و ادامه داد: اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف آرامش و آسايش مردم در حال اجراء است و در اين طرح به مشاركت مردم نيازمنديم.

فرمانده انتظامي گلستان تاكيد كرد: با تشكيل قرارگاه مبارزه با سرقت، وقوع جرايم در سطح استان به‌صورت جزء به جزء و كارشناسانه مورد تجزيه و تحليل قرار گرفته و راهكارهاي بهبود شاخص‌هاي امنيتي مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

سردار جاويدان در پايان ضمن تاكيد بر اجراي دقيق مصوبات قرارگاه مبارزه با سرقت، ياد‌آور شد: مقابله با سرقت‌هاي به عنف به عنوان مهمترين محور قرارگاه بايستي مورد توجه همه‌ مديران و فرماندهان باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار