دانشگاه‌های یزد راه زیادی برای رسیدن به دانشگاه‌های کشورهای در حال توسعه دارند

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس گفت: دانشگاه‌های یزد راه زیادی برای رسیدن به دانشگاه‌های کشورهای در حال توسعه دارند.
کد خبر: ۳۳۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲ 26 November 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا صباغیان  در جلسه مجمع نمایندگان استان یزد با رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان یزد اظهار داشت: کیفیت آموزش در دانشگاه‌ها رو‌به بهبود است اما هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به نقطه مطلوب وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه کیفیت تحصیل و آموزش در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته بسیار مطلوب است، عنوان کرد: وضعیت دانشگاه‌های کشور و به تبع آن دانشگاه‌های استان یزد بسیار متفاوت با آنها است و راه زیادی برای رسیدن به پیشرفت‌های حاصل شده در این دانشگاه‌ها داریم.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس نیز در این جلسه بر ضرورت ایجاد ارتباط میان دانشگاه‌ها و صنایع تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است آموزش‌هایی که در دانشگاه‌ها به دانشجویان داده می‌‌شود، متناسب با نیاز صنایع استان باشد.

کمال دهقان فیروزآبادی عنوان کرد: به‌طور قطع حمایت از دانشگاه‌ها راه رسیدن به اهداف توسعه‌ای است و امیدواریم این شرایط در استان یزد فراهم شود.

وی همچنین بر لزوم تقویت همبستگی در میان دانشگاه‌های یزد تاکید کرد و افزود: دانشگاه‌ها نباید به چشم رغیب به یکدیگر نگاه کنند و لازم است برای رسیدن به شرایط بهتر، با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار