فرمانده انتظامي استان خبر داد:

كشف 7 ميليارد و 800 ميليون ريال كالاي قاچاق در گلستان

فرمانده انتظامي استان از كشف 7 ميليارد و 800 ميليون ريال كالاي قاچاق در راستاي طرح عملياتي مبارزه با قاچاق كالا خبر داد.
کد خبر: ۳۲۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 06 November 2016
فرمانده انتظامي استان از كشف 7 ميليارد و 800 ميليون ريال كالاي قاچاق در راستاي طرح عملياتي مبارزه با قاچاق كالا خبر داد.

سردار"علي‌اكبر جاويدان" گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با كالاي قاچاق در استان گلستان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان موفق به كشف 24 هزار ليتر سوخت قاچاق شدند.

وي ادامه داد: همچنين در اين طرح، پليس آگاهي موفق به كشف مقاديري انواع كالاي ممنوعه نيز شد.

اين مقام ارشد انتظامي استان كشف لوازم خانگي، صوتي و تصويري و لوازم آرايشي و بهداشتي را از ديگر موفقيت‌هاي ماموران در اين طرح عنوان كرد و گفت: مجموع ارزش ريالي اين ميزان اقلام كشف شده هفت ميليارد و 800 ميليون ريال بوده است.

فرمانده انتظامي استان گلستان خاطرنشان كرد: مبارزه با قاچاق كالا و ارز به عنوان يكي از ماموريت‌هاي اصلي پليس آگاهي در سال جاري است كه با توجه به شعار سال، يكي از اقدامات ضروري و مهم پليس  محسوب مي‌شود.

جاويدان بيان كرد: مبارزه با قاچاق كالا باعث توسعه توليد داخلي و جلوگيري از ضربه خوردن توليدكنندگان و اقتصاد داخلي كشور مي‌شود كه نتيجه آن تحقق عملي اقتصاد مقاومتي است.

وي در پايان ابراز كرد: در اين راستا مردم نيز مي‌توانند با پليس همكاري و مشاركت داشته باشند كه تلفن 110، پل مستقيم پليس و مردم است كه شهروندان مي‌توانند اطلاعات و اخبار خود را در خصوص فعاليت حاملان كالاي قاچاق، به پليس گزارش دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار