ارائه مطالب آموزشی امدادی از کانال صداو سیما در هفته هلال احمر

جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی از راه اندازی دبیرخانه منادیان سلامت در حوزه تروما و تصادفات جراحات جاده ای در استان آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ 06 May 2015

به گزارش خبرنگار تبریز ، عزیز نوری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگاران، با گرامیداشت فرارسیدن هفته هلال احمر گفت: امسال نیز جمعیت هلال احمر استان برنامه های مختلفی برای گرامیداشت این هفته و به منظور ارتقا سطح آگاهی های عمومی از مخاطرات و حوادث با کمک سایر دستگاه های دخیل در امر امدادرسان در نظر گرفته که در طول این هفته برگزار خواهد شد.

وی شرکت در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار وائمه جمعه و فرمانداران و برپایی چادرهای سلامت در مصلاهای استان را از برنامه های این جمعیت در این هفته برشمرد.

عزیزی افزود: خانواده بزرگ هلال احمر همزمان با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر در سراسر استان اقدام به کوهپیمایی خواهند کرد که در تبریز نیز با کمک سازمان توسعه عون بن علی شهرداری کلانشهر تبریز مراسم بزرگ کوهپیمایی بمناسبت این روز در ارتفاعات عون بن علی تبریز با شرکت جمع کثیری از مردم تبریز و خانواده بزرگ هلال احمر برگزار خواهد شد.

نوری ادامه داد: در این هفته داوطلبان، امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر و مر کز علمی کاربردی در سطح استان و در 10 نقطه از کلانشهر تبریز اقدام به برپایی چادر کرده و خدمات رایگان از قبیل تست فشار و قند خون و توزیع بروشور را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان بیماران و تخفیفات ویژه خدمات عمومی و تخصصی و توانبخشی و اعزام کاروان های سلامت و جهادی و پزشکان در قالب تیم های BHCU به مناطق محروم و پشتیبانی درمانی و امدادی مسابقات اسب دوانی عشایر در کلیبر و برگزاری مانورهای امدادی و تقدیر از فعالان عرصه امداد ونجات و طرح نوروزی و دیدار با خانواده معظم شهدای امدادگر از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر در طول هفته هلال احمر خواهد بود.

وی تصریح کرد: مدیران و کارشناسان و مربیان هلال احمر در طول هفته هلال احمر با هماهنگی صداو سیمای استان در برنامه های صدا و سیما حضوریافته ونسبت به ارائه مطالب آموزشی امدادی از کانال صداو سیما اقدام خواهند کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در پایان از راه اندازی دبیرخانه منادیان سلامت در حوزه تروما و تصادفات جراحات جاده ای در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار