مصرف بهینۀ انرژی از رویکردهای جدی دفتر امور بانوان استانداری یزد

کد خبر: ۲۹۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 21 September 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری  یزد فرهنگسازی برای بازسازی ارزش‌های خانوادۀ یزدی را ضروری دانست و گفت: تأکید بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و مصرف بهینۀ انرژی از رویکردهای مهم دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری در برنامه‌های امسال روز ملی خانواده است.

"رقیه کرمانیان" در نشست هم‌اندیشی برنامه‌های روز ملی خانواده با بیان این که خانواده مرکز رشد و توسعۀ فردی و اجتماعی است، اظهار کرد: نقش خانواده در انتقال باورها و ارزش‌های دینی و فرهنگی از نسلی به نسل بسیار مهم است.

وی گفت: از سوی مقام معظم رهبری سیاست‌های خوبی دربارۀ اهمیت بنیان خانواده و شناسایی آسیب‌های این نهاد ابلاغ شده که می‌توان با حرکت عالمانه و مستمر در این مسیر خانواده را از آسیب‌ها ایمن نگه داشت.

کرمانیان افزود: اگر با توجه به این رهنمودها پیش رویم خانواده از آسیب‌های اجتماعی مصون می‌ماند و شاهد تعالی و رشد خانواده خواهیم بود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری با بیان این‌که 25 ذی‌الحجه مصادف با ششم مهر ماه به‌ مناسبت نزول سورۀ "هل اتی" در شأن و منزلت اهل بیت(ع) به نام نهاد خانواده نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های روز ملی خانواده در استان را تشریح کرد.

کرمانیان اظهار امیدواری کرد که با همکاری دستگاه‌های متولی و تشکل‌های اجتماعی اقدام خوبی برای یادآوری اهمیت این نهاد و توجه جدّی به موضوع خانواده انجام شود.

وی با اشاره به همزمانی روز ملی خانواده و هفتۀ دفاع مقدس، رویکرد برنامه‌های امسال برای بزرگداشت این مناسبت‌ را بازسازی ارزش‌های خانواده و ارزش‌های دفاع مقدس با تأکید بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و آسیب‌های اجتماعی بیان کرد.

کرمانیان همچنین از برگزاری جشن بزرگ روز ملی خانواده در مهر ماه خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع خانواده و آسیب‌ها و برگزاری کارگاه نقاشی و دغدغه‌سازی مصرف بهینۀ انرژی از مهمترین برنامه‌های درنظر گرفته شده برای بزرگداشت روز ملی خانواده در استان است.

در این نشست دربارۀ برنامه‌های بزرگداشت روز ملی خانواده در استان هم‌اندیشی شد و دستگاه‌های مختلف اجرایی همکاری‌های خود برای برگزاری هرچه بهتر این جشن را اعلام کردند
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار