استاندار یزد:رسیدگی به مناطق کمتر توسعه یافته از برنامه های دولت

استاندار یزد گفت: بررسی مسائل و رسیدگی به نیازهای مناطق کمتر توسعه یافته جزو برنامه های همیشگی دولت است .
کد خبر: ۲۷۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ 13 August 2016
به گزارش تابناک یزدسید محمد میرمحمدی در جلسه مشترک فرمانداران حوزه انتخابیه مهریز که با حضور نماینده مجلس و برخی مدیران استان در پردیس دانشگاه یزد در ساختمان شکیب مهریز برگزار شد در سخنانی با تبریک دهه کرامت و میلا حضرت امام رضا (ع) افزود: اولویت های مناطق و شهرستان های مختلف در قالب طرح استان به خوبی دیده شده است .
وی ادامه داد: مسائل و مشکلاتی که در حوزه انتخابیه مهریز و شهرستان های مختلف وجود دارد همگی قابل حل است و با برنامه ریزی ، تلاش و پیگیری مسئولان و مردم ، مسائل و نیازها مرتفع می شود .
استاندار یزد خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش دولتمردان در سال های اخیر در تمامی مناطق و شهرستان های تابعه استان کارهای بسیار خوبی بر حسب نیاز با بهره گیری از ظرفیت ها انجام گرفته است .
میرمحمدی گفت: موضوع انتقال آب ، گردشگری ، صنعت ، بهداشت و درمان ، جاده ، خشکسالی و سایر نیازهای شهرستان های مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه همواره پیگیری شده و مسائل با قوت حل می شود .
استاندار یزد افزود: در سفر رئیس جمهوری به استان یزد در خیلی از بخش ها برای استان اعتبارات خوبی پیش بینی شده که بخشی از آنها در قالب طرح های مختلف به مناطق اختصاص می یابد.
میرمحمدی افزود: جلب مشارکت بخش خصوصی در قالب طرح های مختلف و رسیدگی جدی به مسائل همواره با قوت وجود داشته و باید فرمانداران نیازها را دقیق اعلام تا مورد بررسی و اقدام بعمل آید .
استاندار یزد از همکاری مردم با مسئولان و همچنین پیگیری مسئولان اجرایی در بخش های مختلف در ارائه خدمات بهتر به عامه شهروندان قدردانی کرد و بر تداوم کارها در راستای اهداف نظام و دولت تاکید کرد .
میرمحمدی در پایان به سوالات و نظرات فرمانداران در زمینه های مختلف پاسخ داد.
نخستین جلسه مشترک استاندار یزد ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد و فرمانداران حوزه انتخابیه مهریز و برخی از صاحبان صنایع به میزبانی نماینده مجلس در ساختمان شکیب برگزار شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار